خبرنگاران 45 کارگاه فناور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل راه اندازی شد

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، اردبیل - خبرنگاران - فرماندار اردبیل گفت: 45 واحد فناور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل راه اندازی شده و این واحدها نقش اساسی در ایجاد فرصت های جدید اشتغال و رونق مالی منطقه داشته است.

خبرنگاران 45 کارگاه فناور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل راه اندازی شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات اقامت تحصیلی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، مسعود امامی یگانه روز سه شنبه در بازدید از پروژه های دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل، رویکرد دانشگاه آزاد را در کنار تحصیل و آموزش، فراهم کردن شرایط اشتغال با استفاده از مهارت آموزی دانست و اضافه نمود: احتیاج است در این زمینه اهتمام ویژه صورت گیرد تا دغدغه و نگرانی های دانشجویان در حوزه اشتغال بعد از فارغ التحصیلی رفع گردد.

وی فراوری محصولات دانش بنیان در دانشگاه آزاد را یادآور شد و گفت: در این زمینه 40محصول دانش بنیان فراوری و وارد چرخه فراوری شده است.

وی از راه اندازی مرکز سنجش سلامت در دانشگاه آزاد خبرداد و اضافه نمود: این مرکز از مجهزترین مراکز بوده و در راستای خدمات رسانی و ارج نهادن به سلامت گروه های سنی مختلف و استعدادیابی ورزشی در بچه ها و نوجوانان شهرستان نقش موثری خواهد داشت.

وی اظهارداشت: راه اندازی دانشکده های جدید نیز با توجه به ظرفیت ها و احتیاجهای منطقه از جمله دانشکده آب درمانی مبنای کار است و رشته های جدید نیز با توجه به احتیاج منطقه از جمله در حوزه سلامت و گردشگری ایجاد می شوند.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 آبان 1399 بروزرسانی: 24 آبان 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 5386

به "خبرنگاران 45 کارگاه فناور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 45 کارگاه فناور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید