خلیجی بی نظیر به نام مارینا بی سنگاپور

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، مارینا بی سنگاپور یکی از مهمترین بخش های تفریحی و گردشگری این کشور می باشد و هر ساله خیل عظیمی از گردشگران این منطقه را هدف قرار می دهند. در صورتی که تور سنگاپور را برای سفر خود انتخاب نموده باشید توصیه می کنیم که حتما از این جاذبه بی نظیر تماشا نمایید. سنگاپور با اینکه یک کشور کوچک می باشد اما از نظر مالی در رتبه خوبی واقع شده و به اسم یکی از ثروتمند ترین کشور های دنیا شناخته می گردد.

خلیجی بی نظیر به نام مارینا بی سنگاپور

همراه ما باشید تا با تور سنگاپور از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

با اینکه کشور سنگاپور به اسم یکی از کشور های سنتی و تاریخی دنیا به تعداد می رود اما شاهد مراکز مدرن بسیاری در مرکز این کشور و هر یک از شهر های آن هستیم. یکی از برترین بخش های مدرن سنگاپور را می توان مارینا بی دانست. مارینا بی خلیجی زیبا با چشم نوازی فوق العاده در شهر سنگاپور می باشد که بخش های تفریحی متعددی را در اطراف خود جای داده و اطراف این خلیج هم با نام مارینا بی شناخته شده می گردد. هتل مارینا بای سان مهمترین بخش تفریحی این بخش را به خود اختصاص داده و به همین علت بسیاری این هتل را برای اقامت خود در سنگاپور انتخاب می نمایند. در ادامه با خبرنگاران باشید تا پس از خرید بلیط هواپیما سنگاپور سفری خاطره انگیز را در این کشور تجربه کنید.

یکی از برترین و تماشای ترین بخش های شهر سنگاپور را می توان تفرجگاه مارینا بی سنگاپور دانست. این تفرجگاه تشکیل شده از 3 برج به هم پیوسته می باشد که طرحی بسیار زیبا در دنیا بوده و به اسم یکی از سازه های معماری مدرن به تعداد می رود. سکویی که این 3 برج را به یکدیگر متصل نموده به مانند کشتی بوده و بی شک سبب زیبایی هرچه تمام تر آن شده است.

بازدید از این منطقه به منزله گشت و گذار در یکی از برترین و فوق العاده ترین سازه های ساخت بشر خواهد بود. مهندسین بسیاری در ساخت این برج ها دخیل بوده اند اما مهمترین آنها شرکت سندز کورپ و موشه سفدی می باشند. آبشار مصنوعی مارینا بی سنگاپور یکی از زیباترین تماشای های این بخش می باشد که در بخش جلویی هتل قرار گرفته و نمادی از عظمت در این منطقه با تعداد می رود..

استخر و پارک مارینا بی سنگاپور

اصلی ترین بخش های تفریحی مارینا بی سنگاپور را می توان استخر و پارک آسمانی آن دانست. برای دسترسی به این بخش ها باید به طبقه آخر، یعنی پشت بام هتل بروید. استخری به طول 150 متر و پارکی به طول 340 متر در بالای برج ها بی شک هر بیننده ای را حیرت زده خواهد نمود. سرسبزی های بسیاری را هم بر روی این کشتی نمای روی برج مشاهده خواهید کرد که حس و حال خوبی برایتان خواهد داشت.

کسانی امکان استفاده از استخر مارینا بی را خواهند داشت که در هتل این ساختمان اقامت داشته باشند اما می توانید با تهیه بلیط از پشت بام مارینا بی تماشا نمایید. تماشای نمای شهر از این ارتفاع فوق العاده بوده و می تواند برترین حس را داشته باشد و تمامی موارد ایمنی در این منطقه رعایت شده و امکان وقوع هیچگونه اتفاق ناگواری وجود نخواهد داشت و به همین علت با خیالی راحت می توانید به گشت و گذار در آن بپردازید.

هتل مارینا بی سنگاپور

بی شک برای اقامت در سنگاپور باید یک هتل رزرو نمایید و چه بسا بهتر است هتلی را انتخاب کنید که علاوه بر اقامت آرام، تفریحات متنوعی را در آن داشته باشید. هتل مارینا بی سنگاپور می تواند برترین لحظات را برایتان تداعی سازد و می توانید هم اقامتی آرام و بی دغدغه در آن داشته و بعلاوه از تفریحات بی نظیر آن لذت ببرید. هتل مارینا بی مجهز به انواع امکانات رفاهی بوده و دارای 2560 اتاق متفاوت می باشد که می توانید متناسب با تعداد نفرات خانواده خود اقدام به رزرو آن نمایید.

توجه داشته باشید که کلیه اتاق های هتل دارای نمایی زیبا از خلیج و یا شهر سنگاپور هستند و می توانید در یک فضای دلباز اقامت داشته باشید. اتاق های هتل کاملا تمیز بوده و پس از هر بار خالی شدن تمامی پتوها و بالش های آن تعویض خواهند شد و می توانید در یکی از برترین و لوکس ترین هتل های سنگاپور اقامت داشته باشید. با اقامت در این هتل می توانید به صورت رایگان از پارک آسمانی و استخر مارینا بی بهره ببرید.

تفریحات مارینا بی

در مارینا بی سنگاپور علاوه بر استخر و پارک، می توانید تفریحات دیگری را هم هدف قرار دهید و از جمله مهمترین آنها می توان به موزه هنر های معاصر اشاره نمود و می توانید انواع آثار هنری بی نظیر را در این موزه مشاهده نمایید. مرکز خرید بسیار بزرگی در این برج ها فعالیت می نماید که تشکیل شده از چند صد فروشگاه مختلف بوده و می توانید انواع محصولات برند و با کیفیت را از آنها خریداری نمایید.

سینمایی که در مارینا بی فعالیت می نماید متنوع ترین فیلم ها را به نمایش گذاشته و می توانید یک استراحت به همراه تماشای فیلم های بی نظیر دنیا داشته باشید. بخش آبشار مارینا بی با نورپردازی های زیبایی تزئین شده که این امر سبب خلق زیبایی های بی نظیری در آن شده و بی شک توجه هر بیننده ای را به خود جلب خواهد نمود. رستوران ها و کافه های مارینا بی هم می توانند هدف مناسبی برای میل کردن یک نوشیدنی و یا یک غذای بین المللی یا محلی باشند و می توانید خستگی خود را در این منطقه ها به در کنید.

منبع: دلتابان
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 9074

به "خلیجی بی نظیر به نام مارینا بی سنگاپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلیجی بی نظیر به نام مارینا بی سنگاپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید