دانشگاه صدا سیما در جهت توسعه فعالیت های پژوهشی گرنت ارائه می دهد

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، معاون پژوهشی دانشگاه صدا و سیما گفت: دانشگاه صدا و سیما در جهت توسعه فعالیت های پژوهشی به راه اندازی اعطای پژوهانه یا اعطای گرنت پژوهشی می پردازد.

دانشگاه صدا سیما در جهت توسعه فعالیت های پژوهشی گرنت ارائه می دهد

علی رجب زاده طهماسبی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صدا و سیما در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران گفت: دانشگاه صدا و سیما با توجه به تاکیدات مهم ریاست سازمان صدا و سیما در حوزه آگهی های بازرگانی اجلاس بین المللی را برگزار می نماید. اکنون شورای سیاست گذاری و کمیته های مرتبط با آن جهت برنامه ریزی تشکیل شده است. ان شا الله به زودی شاهد اجرای آن خواهیم بود.

طهماسبی با بیان اینکه هسته های علمی و پژوهشی را در دانشکده ها تشکیل داده ایم؛ توضیح داد: اجرای این فرایند موجب می گردد تا احتیاج ها و سوالات اصلی سازمان صدا و سیما در حوزه های رسانه به پاسخ های علمی و آکادمیک دست یابند همچنین موجب احیای رتبه برنامه ای و صندلی رسانه ای در سازمان صدا و سیما خواهد شد.

وی با بیان اینکه توسعه فعالیت های پژوهشی از اهمیت بالایی برخوردار است؛ گفت: در این زمینه برخی کار ها به صورت جزئی اجرا شده است که از جمله آن ها می توان به راه اندازی نظام اعطای پژوهانه یا اعطای گرنت پژوهشی اشاره کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 1572

به "دانشگاه صدا سیما در جهت توسعه فعالیت های پژوهشی گرنت ارائه می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه صدا سیما در جهت توسعه فعالیت های پژوهشی گرنت ارائه می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید