در رقابت ویز با گوگل مپ کدام یک پیروز می شوند؟

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، به نظر می رسد که گوگل میخواهد قابلیت هایی را به نرم افزار نقشه گوگل مپ خود اضافه کند که همگی مدتهاست در برنامه محبوب نقشه جغرافیایی موسوم به ویز (waze) وجود دارد.

در رقابت ویز با گوگل مپ کدام یک پیروز می شوند؟

به گزارش خبرنگاران، گوگل با افزودن قابلیت و ویژگی های شگفت انگیز و منحصر بفردی که در برنامه گوگل مپ اضافه نموده است، بدین منظور خواسته نظر و توجه خیل عظیمی از کاربران برنامه های نقشه های آنلاین جغرافیایی در دنیا را به سمت و سوی خود جلب کند و بدین ترتیب به تکمیل و بهبود پلتفرم اپلیکیشن گوگل مپ بپردازد.

حالا به عقیده بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری، گوگل تصمیم گرفته است که با ایجاد تغییر و تحولاتی سازنده و مفید در پلتفرم خود، به جنگ با برنامه ویز (Waze) بپردازد و بدین ترتیب در این رقابت تنگاتنگ پیروز میدان گردد. آنها بر این باورند که گوگل علی رغم تصاحب امتیاز و سهام اپلیکیشن ویز، هنوز هم میخواهد که برنامه اختصاصی خود، گوگل مپ، را که به صورت پیش فرض بر روی گوشی های هوشمند اندرویدی نصب و مورد استفاده قرار می گیرد، بهتر و پیشرفته تر از ویز معرفی کند و به همین دلیل نیز کوشش های زیادی نموده است.

بر اساس گزارش وب سایت phonearena، گوگل در چند ماه گذشته قابلیت های جدیدی همچون نمایش محدودیت سرعت و اعلام تصادفات جاده ای و خیابانی در جهت موردنظر را به پلت فرم گوگل مپ اضافه نموده است که هم اکنون می توان گفت که گوگل مپ بسیاری از قابلیت و ویژگی های ویز را دارد و به نظر می رسد که می خواهد جای ویز را در میان کاربران و علاقمندان به اپلیکیشن های نقشه جغرافیایی بگیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 284

به "در رقابت ویز با گوگل مپ کدام یک پیروز می شوند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در رقابت ویز با گوگل مپ کدام یک پیروز می شوند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید