در صورت برگزاری انتخابات پارلمانی زودهنگام در ایتالیا کاندید می شوم

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، خبرنگاران: سیلویو برلوسکنی، نخست وزیر سابق ایتالیا بیان کرد که در صورت برگزاری انتخابات پارلمانی زودهنگام در این کشور کاندید خواهد شد.

در صورت برگزاری انتخابات پارلمانی زودهنگام در ایتالیا کاندید می شوم

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه روسیا الیوم، نخست وزیر سابق ایتالیا روز گذشته آمادگی خود را برای ریاست دولت این کشور در صورت اجرای انتخابات پارلمانی زودهنگام اظهار داشت.

سیلویو برلوسکنی، رئیس جناح راستگرای ماینه ایتالیا روز گذشته در سخنرانی خود در جمع حامیان حزبش موسوم به مردم آزاد گفت: اگر انتخابات زودهنگام در ژوئن برگزار گردد مجددا اعلام کاندیداتوری می کنم.

وی در ادامه با بیان اینکه حدود 50 روز از انتخابات پارلمانی اخیر می گذرد اما هنوز دولتی تشکیل نشده است، گفت: حزب راستگرای وی آماده است با رقبای خود از جناح چپگرای میانه یک ائتلاف تشکیل دهد اما اعضای این جناح مخالفت می نمایند.

لازم به ذکر است که ایتالیا پس از برگزاری انتخابات پارلمانی اخیر در اواخر فوریه شاهد یک بحران سیاسی است. ائتلاف چپگرای میانه پس از گذشته 50 روز از انتخابات به دلیل اختلافات احزاب سیاسی مختلف هنوز نتوانستند دولت جدیدی را تشکیل بدهند و بعضی از سیاستمداران ایتالیایی معتقدند که برای خروج از بحران کنونی باید انتخابات زودهنگام برگزار گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 8 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 596

به "در صورت برگزاری انتخابات پارلمانی زودهنگام در ایتالیا کاندید می شوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در صورت برگزاری انتخابات پارلمانی زودهنگام در ایتالیا کاندید می شوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید