سالوینی از پوتین پول گرفته تا اروپا را نابود کند

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از یورونیوز، خی فرهوفستات رهبر اتحاد لیبرال-دموکرات ها برای گروه اروپا و عضو بلژیکی مجلس اتحادیه اروپا ماتئو سالوینی وزیر کشور و معاون اول نخست وزیر ایتالیا را به مناظره و چالش سیاسی دعوت کرد.

سالوینی از پوتین پول گرفته تا اروپا را نابود کند

فرهوفستات وزیر کشور ایتالیا را متهم کرد که از ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه برای نابود کردن اروپا پول گرفته است.

وی با انتشار یک ویدئو در صفحه توئیتر خود خطاب به سالوینی چنین گفت: شما و دوستان راست افراطیتان مارین لوپن (رهبر حزب اتحاد ملی فرانسه)، نایجل فراژ (پرچمدار برگزیت)، هاینتس- کریستیان اشتراخه (رهبر حزب آزادی اتریش) و ویکتور اوربان (نخست وزیر راست گرای افراطی مجارستان) به طور مرتب از پوتین برای نابودی برنامه ریزی شده اتحادیه اروپا پول دریافت نموده اید.

خی فرهوفستات در ادامه اضافه کرد: من شما را به یک چالش رو در رو دعوت می کنم؛ چرا که این حق مردم است بدانند چه برنامه شیطانی در ذهن دارید. به من بگویید در کجا می خواهید این بحث را انجام دهید، در بروکسل یا ایتالیا؟ من در آنجا خواهم بود.

این درحالیست که سالوینی معاون نخست وزیر ایتالیا پیشتر در مصاحبه با خبرگزاری اسپوتنیک اعلام نموده بود که اگر اتحاد جدید جناح راست در انتخابات آینده اتحادیه اروپا قدرت را به دست گیرد ممکن است موضع این اتحادیه درباره تحریم های روسیه تغییر کند.

معاون نخست وزیر ایتالیا در این خصوص گفت: همه مردمِ خوب بر سر این مسئله که باید تحریم ها لغو گردد، توافق دارند. من همچنان بر این باورم که ما به تحریم ها نیازی نداریم. موضوع حذف آنها همه مردمِ خوب را با هم متحد می نماید.

ماتئو سالوینی در پاسخ به این سوال که چه زمانی ممکن است تحریم های روسیه لغو گردد، گفت: اجازه دهید رهبری اتحادیه اروپا را به دست گیرم، پس از آن آنالیز می کنم.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 453

به "سالوینی از پوتین پول گرفته تا اروپا را نابود کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سالوینی از پوتین پول گرفته تا اروپا را نابود کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید