دورخیز شاگردان غلام محمدی تا فتح آسیا، عزم جدی آزادکاران اردونشین

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، پس از انتها رقابتهای کشتی آزاد جام تختی و معرفی نفرات برتر این مسابقات، کادر فنی طبق برنامه های مدون وارد گود شد و نخستین اردوی آماده سازی را از روز دوم بهمن ماه استارت زد.

دورخیز شاگردان غلام محمدی تا فتح آسیا، عزم جدی آزادکاران اردونشین

با تور مالزی با پرواز ماهان از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید. با ما به کوالالامپور ، پنانگ و لنکاوی سفر کنید و از سفری دل انگیز لذت ببرید.

در این مرحله از تمرینات که در محل آموزشگاه ملی المپیک واقع در مجموعه ورزشی انقلاب تهران در حال برگزاری است، آزادکاران مدعی کسب دوبنده تیم ملی برای حضوردر رقابتهای قهرمانی آسیا و همچنین میادین کسب سهمیه المپیک حضور دارند و با روحیه و انگیزه بالایی در حال اجرا برنامه های کادر فنی هستند.

تیم ملی کشتی آزاد ایران تا زمان حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا باید در دو اردوی آماده سازی حضور یابد. نخستین اردو که از دوم بهمن ماه شروع شده و تا روز 14 بهمن ماه به ادامه دارد. سپس اردونشینان تیم ملی بعد از یک استراحت کوتاه دوباره از روز 18 بهمن وارد دومین اردو خواهند شد و تا زمان اعزام به قهرمانی آسیا به تمرین خواهند پرداخت.

آزادکاران ملی پوشان اردونشین طبق برنامه تمرین، صبح دیروز تمرین با کش، صفحه و طناب را انجام دادند و نوبت عصر نیز تمرینات اینتروال را در دستور کار داشتند.

البته آزادکاران اردونشین صبح امروز استراحت داشتند و در تمرینات نوبت عصر باید تمرینات مرور فن را انجام دهند.

با توجه به برنامه های مدون کادر فنی، آزادکاران قرار است صبح و بعداز ظهر نیز تمرین کشتی را پیگیری نمایند.

این در حالیست که حسن یزدانی و علیرضا کریمی به دلیل مصدومیت، تمرینات ویژه و جداگانه ای را زیر نظر مربیان بدنساز و پزشکان پشت سر می گذارند.

به گزارش خبرنگاران، رقابت های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی آسیا طی روزهای 29 بهمن تا 4 اسفندماه امسال در شهر دهلی نو کشور هند برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 1752

به "دورخیز شاگردان غلام محمدی تا فتح آسیا، عزم جدی آزادکاران اردونشین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دورخیز شاگردان غلام محمدی تا فتح آسیا، عزم جدی آزادکاران اردونشین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید