دو ستاره استقلال دبل کردند

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر روز پنجشنبه به میدان می فرایند که این بازی می تواند وجوه مشترکی با ملاقات دو تیم در نیم فصل اول داشته باشد.

دو ستاره استقلال دبل کردند

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، باوجود این که دو روز تا ملاقات سرخابی های تهران در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر زمان باقی است و دو تیم نسبت به نیم فصل اول تفاوت های فاحشی دارند، اما بعضی اتفاقات در بازی رفت و برگشت تکراری است که شاخص ترین آن دبل کردن دو بازیکن استقلال است.

فرهاد مجیدی برای این بازی 5 بازیکن مهم تیمش را به دلیل آسیب دیدگی در اختیار ندارد که این مهم ترین عامل نگرانی برای آبی ها می باشد.

فرشید اسماعیلی و شیخ دیاباته که به دلیل مصدومیت دربی شماره 92 را از دست خواهند داد، دو بازیکنی هستند که در نیم فصل نخست هم دربی را از دست داده بودند.

شیخ دیاباته دربی نیم فصل اول را هم به دلیل مصدومیت از دست داده بود، اما اسماعیلی آن بازی را به دلیل محرومیت از دست داد تا این دو بازیکن در از دست دادن دو دربی در یک فصل دبل کنند.

ملاقات دو تیم استقلال و پرسپولیس از ساعت 15:30 روز پنجشنبه 17 بهمن به میزبانی سرخ پوشان در استادیوم آزادی برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 1999

به "دو ستاره استقلال دبل کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو ستاره استقلال دبل کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید