ذوالفقارنسب: پیروزی استقلال و شهرخودرو در این شرایط بسیار اثربخش بود

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، کارشناس فوتبال ایران با اثربخش بودن پیروزی استقلال و شهرخودرو برابر حریفانشان در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا گفت که نمایندگان ایران، مدیران و طرفداران تیم ها باید در بازی های خانگی، فرهنگ و اخلاق ایرانی را ثابت نمایند.

ذوالفقارنسب: پیروزی استقلال و شهرخودرو در این شرایط بسیار اثربخش بود

در دو ملاقات مرحله مقدماتی پلی آف لیگ قهرمانان آسیا در امارات، استقلال ایران برابر الکویت کویت به فزونی رسید و حریف الریان قطر در مرحله بعد شد و شهرخودرو ایران هم از سد الرفاع بحرین گذشت و در مرحله بعد باید با السیلیه قطر ملاقات کند.

بیژن ذوالفقارنسب در گفت وگو با خبرنگاران، درباره فزونی نمایندگان ایران گفت: به اعتقاد من یکی از بازی های خیلی خوب استقلال در چند سال اخیر را دیدیم. این تیم در تمام جریان بازی تمرکز و آمادگی کامل داشت و بازی خوبی را انجام داد.

وی درباره تیم الکویت نیز گفت: در نقطه مقابل الکویت قابلیت و کیفیت لازم را نداشت و عملا در جریان بازی به غیر از یکی، دو مورد نتوانست خطراتی را روی دروازه استقلال ایجاد کند و عملا کنترل بازی در اختیار استقلال بود.

این کارشناس فوتبال ایران درباره اهمیت پیروزی استقلال و شهرخودرو مقابل رقبای خود در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: این پیروزی های شیرین در این شرایط بحرانی که برای فوتبال ما به وجود آمده بسیار اثر بخش است و باعث روحیه دریافت سایر تیم ها می گردد. خیلی خوشبین هستم که این دو تیم در بازی بعدی هم بتوانند عملکرد خوبی نشان دهد.

ذوالفقارنسب با بیان اینکه فوتبال ایران از ظرفیت بالایی برخوردار است، یادآور شد: فوتبال ایران همواره حرف برای گفتن دارد. امیدوارم در بازی هایی که در ایران برگزار می گردد، تماشاگران و شرایط ورزشگاه به گونه ای باشد که ثابت کنیم به لحاظ فرهنگی و اخلاقی می توانیم در قاره آسیا نمونه باشیم و بهانه ای به دست کشورهای دیگر ندهیم که دنبال دیدن ما نیستند. دیگران باید همواره به کشور ما با احترام نگاه نمایند.

سرمربی سابق استقلال درباره اینکه آیا استقلال و شهرخودرو با وجود خستگی می توانند برابر الریان و السیلیه قطر پیروز شوند، گفت: باید بپذیریم و باور داشته باشیم که ما در سطح حرفه ای عمل می کنیم. تیم های حرفه ای باید آگاهی، دانش و رفتارهای حرفه ای را رعایت نمایند. اگر استقلال و شهرخودرو همین امشب به استراحت بپردازند و مغرور نشوند و مدیران و مربیانشان کنترل لازم را داشته باشند، پیروز خواهند شد. اگر در همین انضباط تیمی باقی بمانند، فکر می کنم پیروزی و پیروزیت دور از دسترس نیست.

او درباره پخش نشدن بازی شهرخودرو مقابل الرفاع از سوی صداوسیما و اهمیت ندادن به دیگر نماینده ایران در آسیا گفت: کاملا موافقم که این تیم مانند استقلال قابلیت و ظرفیت لازم برای بازی در زمین حریف و خارج از کشور را دارد. من شنیدم حریفش تیم خوبی بود و این پیروزی برای همه ایرانی ها دلچسب است. اگر امکانش بود و آن بازی را هم پخش می کردند، بیننده های خوبی در شرق کشور و تهران برای تماشایش وجود داشت. ان شاءالله در بازی های آینده بازی های این تیم پخش گردد و مورد حمایت و تشویق قرار بگیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 1945

به "ذوالفقارنسب: پیروزی استقلال و شهرخودرو در این شرایط بسیار اثربخش بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ذوالفقارنسب: پیروزی استقلال و شهرخودرو در این شرایط بسیار اثربخش بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید