راجرز: دروازه بان چلسی ما را حذف کرد

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، خبرنگاران: سرمربی ایرلندی تیم فوتبال لیورپول ادعا کرد که با وجود شکست در استمفوردبریج و حذف از جام اتحادیه انگلیس، مردان او از آبی پوشان لندنی عملکردی بهتر داشتند.

راجرز: دروازه بان چلسی ما را حذف کرد

به گزارش خبرنگاران، برندان راجرز پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر چلسی در ورزشگاه استمفوردبریج که شانس صعود به فینال جام اتحادیه انگلیس را از تیمش گرفت ادعا کرد که با وجود شکست، مردان او تیم برتر میدان بوده اند.

راجرز معتقد بود که تیبا کورتوا، دروازه بان بلژیکی چلسی و واکنش های تحسین برانگیز او دلیل ناکامی لیورپول بوده است. کورتوا که در بازی رفت هم عملکردی فوق العاده نشان داد، شب گذشته (سه شنبه) با واکنش های تحسین برانگیز خود کمک بزرگی به آبی پوشان لندن برای رسیدن به فینال انجام داد.

راجرز در این خصوص گفت: به تیمم افتخار می کنم چرا که در مجموع دو بازی رفت و برگشت ما تیم برتر میدان بودیم و دروازه بان چلسی این تیم را به فینال رساند. در آنفیلد و اینجا، او واکنش های بسیار بسیار مهمی داشت و او بود که مسبب پیروزی چلسی شد. اینکه چلسی در ابتدای وقت های اضافی گلزنی کرد درست است اما این دلیل اصلی شکست ما نبود. می دانستیم که باید گل بزنیم و بازیکنان هرآنچه در توان داشتند انجام دادند. آنها در پایان نای ایستادن روی پاهای خود را نداشتند.

وی اضافه کرد: ما فشار آوردیم، سخت تلاش کردیم، فوتبالی زیبا انجام دادیم و موقعیت های برای گلزنی و بردن بازی ایجاد کردیم اما متأسفانه قدر موقعیت های خود را ندانستیم.

راجرز به جنجالی ترین صحنه بازی زمانی که دیه گو کاستا، مهاجم اسپانیایی چلسی عمداً با کف استوک خود روی پای امره چان کوبید هم اشاره کرد. کاستا با مارتین اسکرتل هم درگیری پیدا کرد و بعد از آن با استیون جرارد، کاپیتان لیورپول درگیر شد.

او شرح داد: از این اتفاقات رخ می دهد اما من فکر نمی کنم که کسی از تماشای حرکات دیه گو کاستا لذت برده باشد، نه فقط روی اسکرتل، بلکه روی چان، بازیکنی جوان که کاملاً مشخص بود پایش له شد. فرود آمدن در جایی غیر از پای بازیکن حریف کار آسانی است اما او دقیقاً روی قوزک پای بازیکن ما فرود آمد و تماشای مجدد آن صحنه ناراحت کننده است. کاستا خیلی خوش شانس بود که کمک داور و داور حرکتش را ندیدند.

راجرز در این بازی دنیل استوریج، مهاجم انگلیسی تیمش را با اینکه به تمرینات برگشته، در ترکیب قرار نداد، اما امیدوار است استوریج بتواند در بازی شنبه هفته آینده برابر وستهام به میدان برود.

وی بیان کرد: برای او خیلی زود بود که در این بازی حضور پیدا کند اما ما واقعاً منتظر بازگشتش هستیم. استوریج برای بازگشت به تمرینات و بودن در کنار تیم تلاش زیادی انجام داده است. امیدوارم او در بازی برابر وستهام فرصتی برای بازی به دست آورد.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 1937

به "راجرز: دروازه بان چلسی ما را حذف کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راجرز: دروازه بان چلسی ما را حذف کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید