روسیه: جنگ تجاری میان آمریکا و چین، جنگ ما نیست

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از آناتولی، دیمیتری پسکوف سخنگوی کاخ کرملین امروز سه شنبه با بیان اینکه جنگ تجاری میان آمریکا و چین اقتصاد جهانی را به طور منفی تحت تاثیر قرار خواهد داد، گفت: این جنگ، جنگ ما نیست. روسیه دنبال گسترش روابط مستقل خود هم با پکن و هم واشنگتن است.

روسیه: جنگ تجاری میان آمریکا و چین، جنگ ما نیست

با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید.

سخنگوی کاخ کرملین با اشاره به اینکه جنگ تجاری میان واشنگتن و پکن، اقتصاد جهانی را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد، گفت: این تاثیر فقط می تواند منفی باشد. ولی تاثیرات احتمالی این جنگ بر اقتصاد روسیه را نباید مورد مبالغه قرار داد. ممکن است اقتصادمان به همان اندازه ای که می خواهیم رشد نمی کند ولی پیشرفت و شتاب ثابتی در پیش دارد.

لازم به ذکر است، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا چندی پیش در پیامی که در توئیتر منتشر شد آورده بود: به صراحت به رئیس جمهور شیء و دوستان زیاد خواه در چین می گویم که چین به شدت آسیب خواهد دید اگر با ما به توافق نرسد زیرا شرکت ها مجبور به ترک چین و حضور در کشورهای دیگر می شوند. خرید در چین بسیار گران خواهد شد. شما توافق بزرگی خواهید داشت، این توافق تقریباً تمام شده است، آیا از آن حمایت نمی کنید؟

در پاسخ به اقدامات خصمانه واشنگتن، وزارت دارایی چین نیز پس از آن در بیانیه ای خاطرنشان کرد: تعرفه 20 و 25 درصدی را از روز اول ماه ژوئن امسال میلادی بر گروه های متفاوتی از کالاهای آمریکایی وضع می کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 405

به "روسیه: جنگ تجاری میان آمریکا و چین، جنگ ما نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه: جنگ تجاری میان آمریکا و چین، جنگ ما نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید