رکوردی خارق العاده برای والیبال نشسته ایران

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، هادی رضایی با تبریک روز جهانی پاراوالیبال اظهار کرد: در حال حاضر والیبال نشسته یکی از رشته های پرطرفدار و مطرح در دنیاست که در بین تمام کشورها از اهمیت بالایی برخوردار است؛ به طوری که 90 کشور عضو فدراسیون جهانی والیبال نشسته هستند.

رکوردی خارق العاده برای والیبال نشسته ایران

او گفت: والیبال نشسته مردان ایران در سال های آغاز فعالیتش در این رشته و در 35 سال گذشته همیشه قهرمان جهان بوده و در جریان 8 سال حضورش در بازی های پارالمپیک 6 دوره قهرمان و 2 دوره نایب قهرمان بوده، به طوری که والیبال نشسته مردان ایران در حال حاضر به عنوان یکی از برترین های جهان در بین تمام کشورها شناخته شده است.

رضایی توضیح داد: در بخش زنان نیز با وجود این که تنها 25 سال است راه اندازی شده ما هفتم جهان و دوم آسیا هستیم و این نشان از رشد این رشته در بخش زنان است. البته کوشش بر این است که زنان نیز همانند مردان در سکوی قهرمانی قرار بگیرند و به بازی های پارالمپیک راه پیدا نمایند.

وی در خاتمه گفت: در روز جهانی والیبال نشسته برنامه های مختلفی برگزار می گردد و بهترین های این رشته معرفی می شوند که سال جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا کلیه مسابقات پیش بینی شده از سوی فدراسیون جهانی لغو و به زمان دیگری موکول شد.

منبع: فرارو
انتشار: 12 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 2877

به "رکوردی خارق العاده برای والیبال نشسته ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکوردی خارق العاده برای والیبال نشسته ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید