سان ورا؛ اقامتگاهی راحت با ساحل خصوصی در آلانیا، عکس

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، هتل سان ورا دقیقا در مرکز شهر آلانیا واقع شده است. این هتل بی نظیر و 3 ستاره دارای ساحل خصوصی و اینترنت وای فای رایگان حتی در منطقه ساحلی است که همین امر مورد توجه گردشگران زیادی قرار می گیرد.

سان ورا؛ اقامتگاهی راحت با ساحل خصوصی در آلانیا، عکس

بهترین تجربه سفر را با هزینه سفر به ترکیه چقدر است در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

یکی از مزیت های این هتل نزدیکی به فرودگاه آنتالیا است که حدودا یک ساعت فاصله دارد و بدین جهت مورد توجه گردشگران زیادی قرار می گیرد. این هتل زیبا تا جاذبه های دیدنی مانند قلعه آلانیا، برج سرخ و آبشار ماناوگات فاصله اندکی دارد و با اقامت در این هتل به راحتی می توانید به چندین جاذبه تفریحی و تاریخی دسترسی داشته باشید.

امکانات عمومی هتل سان ورا آلانیا

امکانات مشهور هتل سان ورا آلانیا عبارتند از اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، ساحل اختصاصی، پارکینگ رایگان، رستوران و اتاق های ضدسیگار. بخش پذیرش این هتل به صورت 24 ساعته فعالیت دارد و در هر ساعتی از شبانه روز که به هتل برسید، به استقبال از شما می آیند و در فراهم نمودن اقامتی بی نظیر کوشش می نمایند.

پرسنل مجرب هتل Sun Hotel By En Vie Beach Alanya به زبان های انگلیسی، ترکی، آلمانی و فرانسوی صحبت می نمایند. برای افراد معلول هم امکانات رفاهی مناسبی در نظر گرفته شده است تا اقامتی راحت داشته باشند. به یاد داشته باشید که این هتل اجازه ورود حیوانات خانگی را نمی دهد.

خدمات مربوط به نظافت مانند لباسشویی، خشکشویی و اتو هم در این هتل با پرداخت هزینه جداگانه انجام می گیرد. برای گشت و گذار در میان جاذبه های دیدنی شهر می توانید از لابی هتل اتومبیل کرایه کنید و برای دسترسی به فروگاه هم می توانید از شاتل فرودگاهی موجود بهره مند شوید. در صورت احتیاج به ارز ترکیه می توانید در صرافی لابی نسبت به تبدیل آن اقدام کنید.

برای مسافرانی که ماشین شخصی دارند، قسمتی تحت اسم پارکینگ در این هتل در نظر گرفته شده است. در صورتی که به قصد سفرکاری با خرید بلیط هواپیما راهی آلانیا شده اید، به راحتی می توانید جلسات و کنفرانس هایتان را در این هتل برگزار کنید.

امکانات تفریحی هتل

از امکانات تفریحی در کنار ساحل اختصاصی می توان به جایگاه ها و چترهای آفتاب گیری اشاره نمود که برایتان خوشایند خواهد بود. از تفریحات دیگر در این هتل می توان به کلوب های شبانه با موسیقی های زنده اشاره نمود، بعلاوه انواع ماساژهایی که بعد از گشت و گذار خستگی به در می کنید. برای بچه ها هم زمین بازی در هتل Sun Hotel By En Vie Beach Alanya تعبیه شده است تا با خیال راحت سرگرم باشند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل

اتاق های موجود در این هتل انواع مختلفی دارند که عبارتند از اتاق توئین یا دوبل، اتاق دوبل یا توئین با منظره دریا، اتاق دوبل یا توئین اکونومی و اتاق کووادروپل. همه اتاق ها به طور روزانه و رایگان نظافت می شوند، بعلاوه اتاق های هتل سان ورا آلانیا شامل سیستم تهویه مطبوع هستند و بعلاوه امکانات موجود در اتاق ها هم عبارتند از تلویزیون، کمدلباس، گاوصندوق، سیستم گرمایشی و سرمایشی، اتاق ها ضد صدا و بالکن هایی با منظرهی رو به دریا.

همه اتاق ها با اسباب و وسایل بسیار ساده و شیک چیده شده اند و حس آرامش و راحتی را به مسافران القا می نمایند. در داخل اتاق ها می توانید از حمام اختصاصی بهره مند شوید که این حمام ها هم شامل دوش، وان، توالت فرنگی، لوازم بهداشتی، حوله، سشوار و دمپایی هستند. مینی بار موجود در اتاق های هتل Sun Hotel By En Vie Beach Alanya مورد توجه مسافران قرار می گیرد.

رستوران هتل

صبحانه سلف سرویس به طور روزانه و رایگان در اختیار مسافران قرار داده می گردد و رستوران موجود در داخل این هتل هم انواع غذاهای بین المللی، فرانسوی، ایتالیایی، مدیترانه ای، مکزیکی، پیتزا، اسپانیایی، سوشی، آسیایی، اروپایی و ترکی را به صورت بوفه ای و منویی سرو می نماید. انواع نوشیدنی های تازه و خنک هم در قسمت بار و کافی شاپ هتل Sun Hotel By En Vie Beach Alanya سرو می شوند.

فاصله هتل سان ورا آلانیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا موزه آتاتورک آلانیا: 3.4 کیلومتر

فاصله تا موزه باستان شناسی آلانیا: 3.5 کیلومتر

فاصله تا غار داملاتاش: 3.7 کیلومتر

فاصله تا برج سرخ: 5.4 کیلومتر

فاصله تا قلعه آلانیا: 5.5 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 19 مرداد 1400 بروزرسانی: 19 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 9062

به "سان ورا؛ اقامتگاهی راحت با ساحل خصوصی در آلانیا، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سان ورا؛ اقامتگاهی راحت با ساحل خصوصی در آلانیا، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید