راهنمای جامع سفر به کرابی

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، کرابی از زیباترین شهرهای کشور تایلند برای بازدید از جاذبه‌هایی متنوع است. هر چه قدر در مورد تور کرابی برای شما تعریف کنیم کافی نیست و باید خود به بازدید آن بروید تا متوجه شوید. در این مقاله شما را با جاذبه‌های کرابی آشنا خواهیم کرد.

راهنمای جامع سفر به کرابی

خلیج فانگ انگا (Phang Nga Bay) کرابی

اغلب تصاویر نمادینی که از  جزایر سنگ آهکی و آب‌های فیروزه‌ای تایلند وجود دارند، معمولا از این خلیج گرفته شده‌اند. در کارت پستال‌ها مشاهده می‌کنید در خلیج دوست‌داشتنی فانگ انگا به ثبت رسیده‌اند. این خلیج یکی از تماشایی‌ترین نقاط ساحلی تایلند را تشکیل می‌دهد که دیدن آن بر هر گردشگری واجب است. احتمالا برج‌های سنگ آهکی و سواحل سفید شنی جزیره‌ی کانگ فینگ کان را در سری فیلم‌های مشهور جیمز باند، یعنی مردی با طپانچه‌ی طلایی مشاهده کرده‌ باشید. این منطقه‌ زیبا توسط تفنگداران دریایی پارک ملی آ او فانگ انگا حفاظت شده و یکی از جاذبه‌های جالب تور تایلند به شمار می‌رود.

کوه هونگ (Koh Hong) کرابی

وات تام سوا یا تایگر کیو (Tiger Cave) یکی از مشهورترین غارهای این ناحیه می‌باشد که در نزدیکی شهر کرابی قرار گرفته . معبد تایگر کیو غارهای طبیعی احاطه شده با جنگل‌های  انبوه و  بخشی از یک مجموعه معبد است که راهبانی درونآن‌ها زندگی می‌کنند و به عبادت می‌پردازند. درون یکی از غارها می‌توان اثری را دید که به نظر می‌رسد جای پنجه‌ی ببر باشد. با این وجود جاذبه‌ی اصلی که مردم را به سمت این مکان می‌کشاند، 1277 پله‌ای می‌باشد که باید برای رسیدن به برج سنگ آهکی و تماشای جای پای بودا در تور کرابی طی نمود.

جنگل‌های حرای آ او لاک کرابی

جنگل‌های حرای  آ او لاک منطقه‌ای در 40 کیلومتری شمال شهر کرابی قرار گرفته که محیط طبیعی حفاظت شده، بکر و زیبا است. این ناحیه فضایی روستایی دارد و میزبان دو پارک ملی ثان بوک خورانی و خائو فانوم بنچا می‌باشد. صخره‌های بلند سنگ آهک بسیار زیبا و دیدنی است.

خلیج مایا (maya) کرابی

خلیج خیره کننده‌ مایا پس از اینکه بخش‌هایی از فیلم The Beach با بازی لئوناردو دی کاپریو در آن فیلمبرداری شده است، به سرعت در سراسر جهان مشهور شد. این خلیج درون جزایر شش‌گانه‌ی فی فی قرار گرفته و صخره‌های مرتفعی با ارتفاع 100 متری برای بازدید در تور کرابی دارد.

انتشار: 29 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 1399

به "راهنمای جامع سفر به کرابی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای جامع سفر به کرابی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید