سولسشر: باید در همان 30 دقیقه ابتدایی 3 گل به اورتون می زدیم

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، خبرگزاری خبرنگاران- سرمربی شیاطین سرخ با دیدی انتقادی، خواهان افزایش فرصت طلبی مهره های تیمش شده است.

سولسشر: باید در همان 30 دقیقه ابتدایی 3 گل به اورتون می زدیم

از پروفایل ما وبلاگ بخار دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران، اوله گونار سولسشر با وجود حساس شدن بازی اورتون - منچستریونایتد در نیمه دوم می دانست که یک فرصت برای برنده شدن در این مسابقه کافی خواهد بود. به نقل از اسکای، منچستریونایتد که در نیمه اول این مسابقه بسیار درخشان ظاهر شد، به تدریج کنترل کار را از دست داد و بازی رو به تعادل گذاشت. سولسشر در تشریح این شرایط گفته است:

در فوتبال هرگز نمی دانید چه اتفاقی خواهد افتاد و گل اول می تواند بازی را دگرگون کند. تا زمانی که بازی به طور برابر ادامه داشت، می دانستم تعویضی های ما می توانند پس از ورود به زمین تاثیر گذار باشند. لوک شاو کنار زمین قوی و نیرومند است و ما کوشش کردیم با تعویض های خود، فرایند بازی را عوض کنیم.

آغاز خیلی خوبی داشتیم و طی 25-30 دقیقه ابتدایی عالی بودیم و باید با 2-3 گل جلو می افتادیم. دروازه بان حریف چند مهار خوب داشت و سپس قبل از سرانجام نیمه اول دوره خوبی را سپری کردند ولی طی حدود 20 دقیقه سرانجامی بازی ما بهتر بازی کردیم.

بازی در بعضی لحظات پر برخورد بود و توپ مدام این سمت و آن سمت می رفت ولی با توجه به سرعتی که در تیم داریم، می دانستیم اگر فضای کوچکی ایجاد گردد می توانیم از آن استفاده کنیم. ادیسون (کاوانی) باید در نیمه اول سه گل می زد ولی او مهاجم برجسته ای است و حرکتش و گلی که زد عالی بود.

سولسشر درباره صحنه درگیری کاوانی با یری مینا و کارت قرمزی که می توانست به مهاجم منچستریونایتد نشان داده گردد گفت:

اتفاقی نیافتاد. دو بازیکن اهل آمریکای جنوبی که قبلا در کوپا آمریکا با هم رو به رو شده بودند چند بار با هم برخورد داشتند. این یک بازی درست و حسابی بود: حضور هوادارن، تکل ها، کارت زردها و فرصت هایی در هر دو نیمه زمین؛ من از آن لذت بردم.

سولسشر در خصوص شانس قهرمانی تیمش در لیگ کاپ نیز اضافه نمود:

می دانیم که وقتی خوب دفاع کنیم، بازیکنانی داریم که می توانند ما را برنده بازی نمایند. روحیه تیم خوب است و پیروزی در بازی ها به آن ها انرژی می دهد بنابراین در آستانه باکسینگ دی این خبر خوبی است. گاهی نیمه نهایی از فینال بدتر است چون باختن در این مرحله و حذف شدن، در بدترین زمان اتفاق می افتد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 10 بهمن 1399 بروزرسانی: 10 بهمن 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 6517

به "سولسشر: باید در همان 30 دقیقه ابتدایی 3 گل به اورتون می زدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سولسشر: باید در همان 30 دقیقه ابتدایی 3 گل به اورتون می زدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید