شلیک موشک های اس-400 در روسیه

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، در جریان یک مانور تاکتیکی-آزمایشی در مناطق شمال شرق روسیه، شلیک رزمی از سامانه های موشکی اس-400 با موفقیت به اجرا درآمده و تمامی موشک ها به اهداف مشخص شده دشمن فرضی اصابت و آنها را منهدم کردند.

شلیک موشک های اس-400 در روسیه

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری-اینترنتی شبکه تلویزیون ازوزدا روسیه، در یک منطقه نظامی در ناحیه بوریاتی مانور تاکتیکی-آزمایشی انجام گرفت که در جریان آن نیروهای هنگ موشک های استقرار زمینی و نیروهای شمال شرق روسیه، شلیک رزمی از سامانه های موشکی اس-400 و سامانه های موشک های ضدهوایی پانتسیر را با موفقیت اجرا کردند.

در این رزمایش نظامی، پرسنل مدیریت هنگ، ستاد فرماندهی و واحدهای موشک های زمین به هوای اس-400 و همچنین واحدهای پشتیبانی مشارکت داشتند و در مجموع بیش از 150 نیروی نظامی در این تمرینات شرکت کردند. آنها قبل از انجام شلیک، آزمایشات مربوط به محاسبات پرتاب را انجام داده و معیارهای مشخص شده برای آمادگی تخصصی و فنی را به اجرا گذاشتند.

برای اجرای شلیک رزمی در این منطقه نظامی، شبیه سازی های لازم یک حمله سخت هوایی از سوی دشمن فرضی صورت گرفت و اهداف جدیدی مشخص شد. در نتیجه شلیک رزمی، سامانه های موشکی اس-400، ده ها پرتاب موشک راهنمایی شونده ضدهوایی را انجام دادند و همگی به اهداف مشخص شده از جمله اهداف در حال مانور با سرعت زیاد در ارتفاع بسیار پایین اصابت نموده و آنها را منهدم کردند.

شلیک های انجام شده از سامانه های موشک های ضدهوایی پانتسیر نیز با موفقیت، موقعیت اهداف مشخص شده را شناسایی و آنها را منهدم کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 900

به "شلیک موشک های اس-400 در روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شلیک موشک های اس-400 در روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید