صعود والیبالیست های ساحلی الف و ب ایران به مرحله حذفی

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، تیم های ملی الف و ب والیبال ساحلی ایران با پیروزی برابر ژاپن و قطر به مرحله یک هشتم نهایی بازی های آسیایی 2018 اندونزی راه یافتند.

صعود والیبالیست های ساحلی الف و ب ایران به مرحله حذفی

به گزارش خبرنگاران، در ادامه رقابت های والیبال ساحلی بازی های آسیایی 2018 اندونزی تیم ملی ایران ب (وکیلی - سالمی) موفق شد در آخرین دیدارش در دور گروهی برابر قطر ب (سامود - عبدالرسول) با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد تا با کسب سومین بردش در این مرحله به عنوان صدرنشین راهی مرحله یک هشتم نهایی گردد. ساحلی بازان والیبال ایران در حالی که در ست نخست با امتیاز 21 بر 17 شکست خوردند اما در دو ست بعدی به ترتیب با امتیازهای 21 بر 17 و 17 بر 15 به پیروزی رسیدند و موفق شدند مقتدرانه به جمع شانزده تیم برتر بازی های آسیایی راه یابند.

هم چنین تیم ملی ساحلی الف ایران (رئوفی - میرزاعلی) در دومین دیدارش در دور گروهی در دیداری سخت برابر ژاپن در حالی که ست اول را با حساب 22 بر 20 واگذار کرد اما در ادامه ست های دوم و سوم را با امتیازهای 21 بر 19 و 15 بر 13 از آن خود کرد تا پیش از آخرین دیدارش برابر ویتنام که فردا برگزار خواهد شد، با دو پیروزی جواز صعود به جمع شانزده تیم برتر را کسب کند.

تیم ملی ساحلی الف ایران فردا در آخرین دیدارش از ساعت 12:20 به مصاف ویتنام می رود که در صورت پیروزی می تواند به عنوان سرگروه گام به مرحله یک هشتم نهایی بگذارد.

دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی از پس فردا (جمعه) پیگیری خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 34

به "صعود والیبالیست های ساحلی الف و ب ایران به مرحله حذفی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود والیبالیست های ساحلی الف و ب ایران به مرحله حذفی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید