ظرفیت شبکه موبایل به 11 هزار ترابایت رسید

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا تا کنون ظرفیت شبکه تلفن همراه از 7 هزار ترابایت افزایش یافته و اکنون به 11 هزار ترابایت در تلفن همراه رسیده است.

ظرفیت شبکه موبایل به 11 هزار ترابایت رسید

به گزارش گروه اقتصادی خبرنگاران، حسین فلاح جوشقانی رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با اشاره به افزایش ظرفیت شبکه تلفن همراه گفت: قبل از شیوع ویروس کرونا در سال گذشته در بهمن ماه ظرفیت شبکه تلفن همراه نزدیک به 7 هزار ترابایت بود اما بعد از وجود شیوع ویروس کرونا این ظرفیت به 11 هزار ترابایت در موبایل رسیده است. به طوری که در اپراتورهای ایرانسل و همراه اول نیز با رشد قابل توجهی روبرو بوده ایم.

* الزام اپراتورها برای رایگان شدن دسترسی به سایت مشترکین آموزشی

وی درباره اینترنت دانشگاه ها اضافه کرد: با توجه به شروع برنامه های آموزشی دانشگاه ها از طریق فضای مجازی اپراتورها را الزام کردیم تا دسترسی به سایت مشترکین آموزشی رایگان شود چرا که تا قبل از این دسترسی به سایت آموزشی به صورت نیم بها حساب می شد.

* رشد 2.5 برابری استفاده از اینترنت

جوشقانی شرح داد: در صورت ادامه دار شدن کلاس های فضای مجازی در مدارس و دانشگاه های سطح کشور افزایش استفاده از اینترنت رشد خواهد داشت به طوری که در حال حاضر با افزایش 100 درصدی روبه رو هستیم و نسبت به گذشته با رشد 2.5 برابری استفاده از اینترنت روبرو هستیم.

* فیلترشکن ها کیفیت ارتباطات را خراب می کنند

وی درباره وجود فیلترشکن ها در شبکه های مجازی گفت: فیلترشکن ها کیفیت ارتباطات را خراب می کنند و با استفاده از این فیلترشکن ها ارتباطات داخلی از خارج کشور مورد رصد قرار می گیرد و درحال حاضر ما از وجود فیلترشکن ها در ارائه سرویس های داخلی به شدت ناراضی هستیم چرا که کیفیت را خراب می کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 2606

به "ظرفیت شبکه موبایل به 11 هزار ترابایت رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظرفیت شبکه موبایل به 11 هزار ترابایت رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید