فارس من، درخواست دانشجوها برای بازشدن خوابگاه ها، شرایط بازگشایی خوابگاه های دانشجویی از 17 خرداد

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، معاون وزیر علوم گفت: با اجازه ستاد ملی مقابله با کرونا، دانشگاه ها می توانند با هدف تکمیل بخش های باقی مانده از آموزش مجازی، براساس شرایط و امکانات خود برای نحوه حضور فیزیکی دانشجویان برنامه ریزی کنند.

فارس من، درخواست دانشجوها برای بازشدن خوابگاه ها، شرایط بازگشایی خوابگاه های دانشجویی از 17 خرداد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری، برخی کاربران فارس با ثبت سوژه در سامانه فارس من نوشته اند: خوابگاه های دانشجویی را بازگشایی کنید.

این کاربران نوشته اند که برای حضور دانشجویان و ادامه تحصیل باید خوابگاه های دانشجویی بازگشایی شود تا دانشجویان بتوانند در دانشگاه حضور یابند و از آموزش حضوری بهره مند شوند، دانشجویان از شرایط آموزش مجازی ناراضی هستند زیرا بر کیفیت تحصیل تأثیر خواهد گذاشت، تحصیل مجازی هیچ سوادی را بر معلومات دانشجویان نمی افزاید.

شرایط بازگشایی خوابگاه های دانشجویی از 17 خرداد

مجتبی صدیقی معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس امور دانشجویان درباره نحوه فعالیت خوابگاه های دانشجویی به خبرنگار از 17 خرداد 99، گفت: با مجوز مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، حضور دانشجویان در دانشگاه از 17 خردادماه بلامانع اعلام شده است.

وی ادامه داد: با این اجازه دانشگاه ها می توانند برای تکمیل بخش های باقی مانده از آموزش مجازی از جمله برگزاری کلاس های حضوری رفع اشکال، کلاس عملی آزمایشگاه یا امتحان حضوری، براساس شرایط و امکانات خود، چگونگی و نحوه حضور دانشجویان در دانشگاه را برنامه ریزی کنند.

صدیقی تاکید کرد: بنابراین باوجود بلامانع اعلام شدن حضور دانشجویان در دانشگاه ها، همچنان رویکرد همان ادامه آموزش مجازی و حضور فیزیکی حداقلی به شرط رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی است.

رئیس امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تاکید کرد: به دانشگاه ها توصیه شده برای رعایت فاصله اجتماعی در بازگشایی خوابگاه ها، تا جای امکان نسبت به اسکان یک نفر در هر اتاق اقدام کنند.

شرایط بازگشایی خوابگاه های دانشجویی از 17 خرداد

به گزارش فارس، اخیرا هم منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، گفته: از 17 خرداد اولویت پذیرش دانشجویان ارشد است و هر دانشگاهی بر اساس شرایط، جمعیت دانشجویی و امکانات خود در خصوص پذیرش حضوری دانشجو مدیریت و برنامه ریزی خواهد کرد.

وی ادامه داد: پذیرش در خوابگاه ها بر اساس ظرفیت پیش بینی شده برای خوابگاه ها صورت خواهد گرفت. دانشگاه ها برنامه هایی را ارائه داده اند که دانشجویان را بر اساس برنامه زمانی تعیین در خوابگاه ها توزیع کنند؛ بنابراین همه دانشجویان با یکدیگر در یک زمان تعیین در دانشگاه حضور نخواهند داشت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 13 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 3275

به "فارس من، درخواست دانشجوها برای بازشدن خوابگاه ها، شرایط بازگشایی خوابگاه های دانشجویی از 17 خرداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فارس من، درخواست دانشجوها برای بازشدن خوابگاه ها، شرایط بازگشایی خوابگاه های دانشجویی از 17 خرداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید