تور ارزان چین: فعالان حوزه اقتصاد دیجیتال به نمایشگاه شنزن چین می فرایند

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از ستاد توسعه فناوری های اقتصاد دیجیتال، فعالان حوزه های فناوری اطلاعات، اینترنت 5G ،8K Ultra HD ، هوش مصنوعی، AR/VR، داده های بزرگ، نسل نو فناوری اطلاعات، شهر هوشمند، هوافضا، خانه هوشمند و ساختمان های سبز می توانند در این نمایشگاه حضور داشته باشند.

تور ارزان چین: فعالان حوزه اقتصاد دیجیتال به نمایشگاه شنزن چین می فرایند

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

ارائه فرصت های صادراتی و سرمایه گذاری در نمایشگاه، برگزاری جلسات متناظر تجاری، حضور در رویدادهای سرمایه گذاری نمایشگاه و ارائه محصولات و خدمات از مهم ترین مزایای حضور شرکت های دانش بنیان و خلاق در این رویداد نمایشگاهی است.

نمایشگاه شنزن چین هر سال با حمایت دولت چین برگزار می گردد. مشارکت در این نمایشگاه به شکل مجازی و حضوری انجام می گیرد.

این نمایشگاه به اسم نمایشگاهی با کیفیت و مرجع در حوزه فناوری پیشرفته در چین شناخته می گردد. سال گذشته در مجموع 256 برنامه شامل فروم ها، کنفرانس ها، سمینارها، کارگروه ها، رونمایی از برندها و محصولات، جلسات تجاری و کنفرانس خریداران در طول 5 روز نمایشگاه برگزار گردید. در نمایشگاه سال جاری هم این رویدادها برگزار می گردد.

این نمایشگاه بعد از سال ها توسعه و پیشرفت به یکی از مهمترین رویدادهای فناوری در جهان بدل شده و نقش مهمی در ارتقا همکاری ها و مبادلات علمی، مالی و تکنولوژیکی میان کشورهای مختلف جهان ایفا می نماید.

ستاد توسعه فناوری های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از حضور شرکت های دانش بنیان و خلاق در این نمایشگاه حمایت می نماید.

علاقه مندان تا 15 مهرماه جاری برای ثبت نام فرصت دارند و باید به این آدرس مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 مهر 1400 بروزرسانی: 15 مهر 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 9687

به "تور ارزان چین: فعالان حوزه اقتصاد دیجیتال به نمایشگاه شنزن چین می فرایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان چین: فعالان حوزه اقتصاد دیجیتال به نمایشگاه شنزن چین می فرایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید