فعالیت های پزشکی تخصصی جهاددانشگاهی در استان سمنان توسعه می یابد

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، خبرنگاران/سمنان مدیرکل پزشکی جهاددانشگاهی کشور از فعایت 10 پژوهشکده و 11 مرکز تحقیقات پزشکی وابسته به جهاددانشگاهی در کشور اطلاع داد.

فعالیت های پزشکی تخصصی جهاددانشگاهی در استان سمنان توسعه می یابد

غلامرضا اسماعیلی جاوید در نشست رئیس پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی کشور و رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان با رئیس و معاونین دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: عمده فعالیت های پزشکی این پژوهشکده ها و مراکز تحقیقات پزشکی در حوزه های سلول درمانی، درمان ناباروری، زیست و فناوری، پروتئین های نوترکیب، سرطان پستان، مراکز درمانی و... است.

وی همچنین ارائه خدمات تخصصی پزشکی در حوزه گیاهان دارویی، زخم های مزمن و دورهای آموزشی مرتبط را از جمله سایر فعالیت های حوزه پزشکی جهاددانشگاهی برشمرد.

مدیرکل پزشکی جهاددانشگاهی کشور ضمن اشاره به ظرفیت های مجموعه درمانی، پزشکی و تحقیقاتی جهاددانشگاهی کشور، مجموعه فعالیت های درمانی استان سمنان را نیز ارزشمند توصیف کرد.

دکتر اسماعیلیجاوید تأکید: مجموعه فعالیت های پزشکی جهاددانشگاهی به صورت تخصصی در کشور ارائه می گردد و در صورت فراهم بودن بستر و سرایط لازم در استان سمنان، این فعالیت های تخصصی در این استان توسعه پیدا می نماید و جهاددانشگاهی در این حوزه آماده همکاری با مجموعه های استان، به ویژه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان است.

وی با اشاره به همکاری های مطلوب و ارزشمند بین جهاددانشگاهی و دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ابراز امیدواری کرد: امید است با همفکری و برنامه ریزی مطلوب شاهد توسعه فعالیت های پزشکی و همکاری های طرفین در راستای توسعه فعالیت های علمی، پزشکی و تحقیقاتی استان سمنان باشیم که قطعأ مردم استان سمنان و استان های همجوار از این ظرفیت ها بهره مند می شوند.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 1454

به "فعالیت های پزشکی تخصصی جهاددانشگاهی در استان سمنان توسعه می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت های پزشکی تخصصی جهاددانشگاهی در استان سمنان توسعه می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید