فلینی اولین بازیکن مبتلا به کرونا در سوپرلیگ چین شد

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، خاتمه ویروس کرونا در خاستگاه شیوعش گریبان فوتبالیست های این کشور را هم گرفت.

فلینی اولین بازیکن مبتلا به کرونا در سوپرلیگ چین شد

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، تست کرونای مروان فلینی، هافبک سابق تیم فوتبال منچستریونایتد مثبت اعلام شد. این هافبک بلژیکی که برای تیم شاندونگ لوننگ توپ می زند، به اولین بازیکن شاغل در سوپرلیگ چین تبدیل شد که به این بیماری مبتلا شده است.

طبق اعلام مسئولان اداره بهداشت و درمان استان جینان چین، بازیکن سابق اورتون و منچستریونایتد، دو روز پیش با قطار خودش را به این استان رسانده بود و در بدو ورودش از او تست کرونا گرفته شد که نتیجه آن مثبت اعلام شد.

با وجود اینکه چین اولین کشوری بود که کرونا در آن شیوع پیدا کرد و جان صدها نفر را هم گرفت، به واسطه قرنطینه، این بیماری به فوتبالیست ها سرایت نکرده بود اما فلینی 32 ساله حالا پای این ویروس را به جامعه فوتبالیست های چین نیز باز کرد؛ البته رقابت های سوپرلیگ چین از مدت ها پیش به خاطر شیوع کرونا تعلیق بوده و بعید به نظر می رسد که در این مدت فلینی با دیگر هم تیمی هایش تماسی داشته بوده باشد.

فلینی سال 2019 به تیم شاندونگ پیوست و در اولین فصل حضورش در این تیم هم پیروز بود. او در آن سال در تمامی رقابت ها 13 گل برای تیمش به ثمر رساند و به آن یاری کرد که در سوپرلیگ چین پنجم گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 2335

به "فلینی اولین بازیکن مبتلا به کرونا در سوپرلیگ چین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فلینی اولین بازیکن مبتلا به کرونا در سوپرلیگ چین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید