فوتبال دنیا، خولن لوپتگی: امیدوارم بنزما آمادگی فعلی را حفظ کند، انتظار یک بیلبائوی قدرتمند را داریم

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، فوتبال دنیا - خولن لوپتگی، رئال مادرید فعلی را شایسته تداوم پیروزی در فصل جاری لالیگا می داند.

فوتبال دنیا، خولن لوپتگی: امیدوارم بنزما آمادگی فعلی را حفظ کند، انتظار یک بیلبائوی قدرتمند را داریم

به گزارش خبرنگاران، خولن لوپتگی از شایستگی های رئال مادرید در آستانه بازی هفته چهارم لالیگا مقابل اتلتیک بیلبائو صحبت کرد.

سرمربی رئال مادرید در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: انتظار یک بیلبائوی بسیار خوب را داریم. آن ها خیلی خوب خودشان را برای این بازی آماده نموده اند. مطمئنا مجبور خواهیم شد بهترین عملکردمان را داشته باشیم. 7 بازی سخت و فشرده پیش رو داریم و باید آماده باشیم. بنزما در فرمی عالی قرار گرفته است. چه به لحاظ سن و سال و چه از نظر انرژی. البته از این فرم او متعجب نشدم اما امیدوارم همیشه در همین شرایط باشد.

سکاندار سابق تیم ملی اسپانیا در ادامه اضافه نمود: بازگشت زیدان به عرصه مربیگری خبر بسیار خوبی است. او مربی بزرگی است. بیل با شرایطی ایده آل برگشته است. او 180 دقیقه بازی کرد ما مسئله ای ندارد و آماده است. من جوایز فردی را دوست ندارم، با این حال مایل هستم بازیکنانم جوایز معتبر را از آن خودشان نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 85

به "فوتبال دنیا، خولن لوپتگی: امیدوارم بنزما آمادگی فعلی را حفظ کند، انتظار یک بیلبائوی قدرتمند را داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، خولن لوپتگی: امیدوارم بنزما آمادگی فعلی را حفظ کند، انتظار یک بیلبائوی قدرتمند را داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید