فوتبال دنیا، مدافع سابق یوونتوس در یک قدمی نیمکت جنوا

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، فوتبال دنیا - بازیکن سابق تیم فوتبال یوونتوس به زودی راهنمایی تیم فوتبال جنوا را برعهده می گیرد.

فوتبال دنیا، مدافع سابق یوونتوس در یک قدمی نیمکت جنوا

به گزارش خبرنگاران، خبرگزاری آنسای ایتالیا اعلام نمود که ایگور تودور بازیکن سابق تیم فوتبال یوونتوس و سرمربی پیشین تیم فوتبال اودینزه، گزینه اصلی جانشینی ایوان یوریچ در نیمکت تیم فوتبال جنوا است که اگر این اتفاق رخ دهد، این تیم برای سومین بار در عرض یک بازه زمانی 5 هفته ای در کادر فنی اش تغییر ایجاد می نماید.

طبق گزارش خبرگزاری آنسا، امروز (دوشنبه) مدافع سابق تیم ملی کرواسی و یوونتوس به عنوان سرمربی جنوا معرفی خواهد شد و این در حالیست که این تیم تنها یک ماه پیش یوریچ را جانشین داوید بالاردینی کرد.

جنوا در یک ماهی که زیر نظر یوریچ کار نموده، در 4 بازی 2 بار متحمل شکست شده و 2 بار مساوی نموده است و در بازی آخرش که شنبه شب برگزار گردید، در خانه 2 بر یک به ناپولی باخت.

پیش از این داوید نیکلا گزینه اصلی سرمربیگری جنوا بود اما گویا انریکو پرتزیوسی، مالک باشگاه جنوا با تودور 40 ساله وارد مذاکره شده است. تودور فصل گذشته در اواخر ماه آوریل راهنمایی اودینزه را برعهده گرفت و با این تیم دو پیروزی، یک تساوی و یک شکست داشت. او در سرانجام فصل با توافق دو جانبه از اودینزه جدا شد. تودور سابقه مربیگری در تیم های دیگری مانند هایدوک اسپلیت کرواسی، پائوک یونان، کارابوک اسپور و گالاتاسرای ترکیه را دارد.

در مورد یوریچ هم در صورتی که اخراج گردد، برای سومین بار در عرض دو سال این اتفاق را در جنوا تجربه خواهد نمود.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 176

به "فوتبال دنیا، مدافع سابق یوونتوس در یک قدمی نیمکت جنوا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، مدافع سابق یوونتوس در یک قدمی نیمکت جنوا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید