قابلیت جدید و جذاب گلکسی نوت 10 را در گلکسی نوت های قدیمی تر تجربه کنید!

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، خوشبختانه سامسونگ امروز به وعده خود وفا کرد و قابلیت تبدیل دست نوشته به متن در گوشی های گلکسی نوت 10 را به وسیله یک بروزرسانی برای نوت 9 و نوت 8 نیز عرضه کرد.

قابلیت جدید و جذاب گلکسی نوت 10 را در گلکسی نوت های قدیمی تر تجربه کنید!

گلکسی نوت 10 سامسونگ، با ویژگی تبدیل دست نوشته به متن به وسیله برنامه Galaxy Notes روانه بازار شد. سامسونگ پیشتر قول داده بود این ویژگی را به گوشی های قدیمی تر سری Note که از نسخه بتای رابط کاربری One UI 2.0 پشتیبانی می نمایند ، اضافه کند که امروز این رخ داد و بالاخره کاربران گلکسی نوت 9 و نوت 8 نیز می توانند از این قابلیت بسیار کاربردی و جذاب بهره مند باشند.

بر اساس گزارشات، اگر گوشی هوشمند شما بتواند از نسخه 3.1.04.16 برنامه گلکسی نوت پشتیبانی کند، حتی بدون احتیاج به قلم S Pen نیز می توانید متنی را با انگشتان خود نوشته و سپس آن را به متن تایپ شده تبدیل کنید. هرچند آنالیز های انجام شده از گلکسی اس 10 پلاس نشان داد همه دستگاه ها قادر به استفاده از این قابلیت نخواهند بود.

این قابلیت جدید نه تنها کلمات، بلکه یک متن را می تواند به فایل ورد تبدیل کند. در حالت دست نوشته، می توانید از بزرگ نمایی و کوچک نمایی بهره ببرید و سبک های مختلفی برای نوشته های خود به کار گیرید. برای آنالیز اینکه آیا گوشی نوت شما نیز از این قابلیت پشتیبانی می نماید یا خیر، کافی است وارد صفحه About (درباره) در منوی برنامه گلکسی نوت شوید و آن را بروزرسانی کنید.

آیا عرضه گلکسی نوت 10 لایت اقدامی منطقی است؟

منبع: gsmarena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 6 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 1185

به "قابلیت جدید و جذاب گلکسی نوت 10 را در گلکسی نوت های قدیمی تر تجربه کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قابلیت جدید و جذاب گلکسی نوت 10 را در گلکسی نوت های قدیمی تر تجربه کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید