قابلیت سفارش آنلاین مبلمان به فیسبوک اضافه شد

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، فیسبوک با یاری هوش مصنوعی نوعی سیستم جدید را راه اندازی نموده که به کاربران یاری می نماید اقدام به خرید مبلمان دلخواهشان نمایند.

قابلیت سفارش آنلاین مبلمان به فیسبوک اضافه شد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، سرویس جدید فیسبوک به کاربران یاری می نماید با انتخاب تکه ای کوچک از عکس یک مبلمان، تصویری کامل از آن چه می خواهند را مشاهده نمایند یا محصولاتی مشابه را بازدید نمایند.

فیسبوک ضمن اعلام این خبر به کاربران GrokStyle، مژده داده که می توانند از تکنولوژی هوش مصنوعی این سرویس در فیسبوک برای یاری به خرید بهتر مبلمان استفاده نمایند.

ونسا چان یکی از سخنگویان فیسبوک در بیانیه ای در این خصوص گفت: ما هیجان داریم که GrokStyle را به فیسبوک ببریم. تیم و تکنولوژی آنها به قابلیت های هوش مصنوعی ما یاری خواهد نمود.

بر اساس این خبر،GrokStyle در یک پست رسمی ضمن اعلام خبر پیوستن به فیسبوک برای مشتریان، کاربران و سرمایه گذاران خود اظهار داشت که در برنامه تلفن همراه Ikea، کاربران می توانند یک عکس از یک تکه مبلمان را بکشند و از تکنولوژی GrokStyle برای دریافت محصولات مشابه استفاده نمایند.

در بخشی دیگر از بیانیه خود، GrokStyle اظهار داشت: امروز ما از اینکه به عنوان یک تیم در حال حرکت هستیم، هیجان زده هستیم. تیم و فناوری ما با استفاده از هوش مصنوعی ما برای ساختن تجربه های جستجوی بصری عالی در خرده فروشی ها به جهت خود ادامه خواهد داد.

منبع: انتخاب
انتشار: 21 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 302

به "قابلیت سفارش آنلاین مبلمان به فیسبوک اضافه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قابلیت سفارش آنلاین مبلمان به فیسبوک اضافه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید