قطار مدافع قهرمانی لیگ برتر راه افتاد، آماده گذر از سد آبی

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، چهارمین پیروزی متوالی پرسپولیس با نتیجه 2 بر یک مقابل تراکتور تبریز رقم خورد تا قهرمان پنج دوره متوالی در جدول رده بندی به یک امتیازی استقلال در صدر جدول لیگ برسد.

قطار مدافع قهرمانی لیگ برتر راه افتاد، آماده گذر از سد آبی

یحیی گل محمدی توانست پس از نتایج نامطلوب تیمش در هفته های ابتدایی به ترکیب دلخواه خود نزدیک گردد. قطار موفقیت پرسپولیس در حالی روی ریل افتاده که این تیم در هفته های نخست نمی توانست بردهایش را تکرار کند.

تغییرات ساختاری پرسپولیس با خروج بازیکنانی نظیر محمدحسین کنعانی زادگان، احمد نورالهی و شهریار مغانلو شروع اما با نگرش یحیی روی دارایی های خود به رویکردی مثبت تبدیل شد.

گذر یحیی از نام بازیکنانی نظیر رضا اسدی، علیرضا ابراهیمی و … یاری کرد تا با انگیزه نفراتی همانند محمد شریفی و علی شجاعی بتواند خود نمایی نموده و سرخ ها را به شرایط ایده آل برساند؛ تیمی که پس از مسائل متعدد اقتصادی در باشگاه خود بابت عدم پرداخت مطالبات خارجی ها و داخلی ها به آرامش مطلوب سرمربی تیم رسیده تا او نیز با شخصیت شکیبا خود بتواند برترین راهکارهای فنی را برای پرسپولیس طراحی کند.

سرخپوشان مرکز در چهار برد اخیر خود غیر از بازی با سپاهان با استراتژی تعیین چند سال گذشته یعنی دارا بودن مالکیت توپ پیش رفتند. این روش بارها و بارها جواب داد تا این تیم به گل و سه امتیاز بازی ها برسد.

یحیی همانند دو قهرمانی قبلی خود با پرسپولیس استحکام خط دفاعی خود را افزایش داد تا آنها در مجموع 12 امتیازی که از چهار بازی کسب کردند تنها دو گل خورده داشته باشند.

پروژه عبور یحیی از استقلال در جدول رده بندی در حالی به جدال تنگاتنگ این تیم ها نزدیک شده است که برنامه ای تعیین پشت آن طراحی شده بود تا سرخ ها خیز بلند خود را برای پس گرفتن صدر جدول و سپس تداوم قهرمانی نشان دهند؛ تصمیمی که سرخ ها با آرامش به آن رسیدند و حالا باید با هیاهوی همسایگی با رقیب سنتی ادامه دهند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 بهمن 1400 بروزرسانی: 29 بهمن 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 11144

به "قطار مدافع قهرمانی لیگ برتر راه افتاد، آماده گذر از سد آبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطار مدافع قهرمانی لیگ برتر راه افتاد، آماده گذر از سد آبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید