قوه قضاییه بدون تبعیض با مفسدان اقتصادی برخورد کند

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، حجت الاسلام والمسلمین علی نعمت زاده، در خطبه های نماز جمعه این هفته مرند در حسینیه امام خمینی(ره) با اشاره به جنگ اقتصادی آمریکا علیه انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: با آغاز جنگ اقتصادی و تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، مردم با مشکلاتی روبه رو شدند که دولت نیز بسته جدید اقتصادی خود را برای وضعیت امروز ارائه کرد.

قوه قضاییه بدون تبعیض با مفسدان اقتصادی برخورد کند

وی افزود: مردم و مسئولان در این نظام در طراحی آینده کشور نقش دارند، نباید با القا از جنگ روانی دشمن، نسبت به آینده نگران باشیم.

امام جمعه مرند تاکید کرد: تحریم جهانی و بین المللی علیه ایران امروز شکست خورده و اروپا و هم پیمانان آمریکا با یکدیگر تضاد دارند، حتی در آمریکا نیز دولتمردان آن نسبت به این مساله، متحد نیستند.

حجت الاسلام والمسلمین نعمت زاده خاطرنشان کرد: برخی کشورها از جمله ترکیه و هند اعلام کردند که با تحریم های آمریکا علیه ایران همراهی نخواهند کرد، امروز سطح آمادگی ما نیز در برابر توطئه های دشمنان، نسبت به گذشته بیشتر شده و هیچ قدرتی، توان مقابله با انقلاب اسلامی ایران را نخواهد داشت.

وی با اشاره به افزایش وحدت و اتحاد ملی ایران تصریح کرد: با صحبت های اخیر ترامپ و بازگشت تحریم ها علیه ایران، اتحاد مردم نسبت به گذشته بیشتر شده است.

امام جمعه مرند با اشاره به اعلام آمادگی ترامپ نسبت به مذاکره با ایران گفت: جمهوری اسلامی ایران همیشه به دنبال مذاکره بوده و پرچمدار مذاکره است اما ما با آمریکا چندین بار مذاکره کرده ایم و نتیجه آن را بعد از 12 سال مذاکره مشاهده کردیم.

حجت الاسلام والمسلمین نعمت زاده افزود: ترامپ استاد جنگ روانی است و در فضاسازی تبحر زیادی دارد، اما مردم ایران باید هوشیار باشند.

وی با انتقاد از برخی حرکت های مسئولین در وضعیت امروز اقتصادی کشور گفت: با بالا رفتن نرخ دلار، برخی مسئولین به همراهان خود وام دادند تا دلار و طلا خریداری کنند و این شرم آور است، در این وضعیت کنونی باید غیرت ملی را به نمایش بگذاریم.

امام جمعه مرند با بیان اینکه زمان حرف درمانی اقتصادی گذشته است، تاکید کرد: قوه قضاییه و نهادهای مربوطه باید با مفسدان اقتصادی از هر حزب و جناحی که هستند بدون تبعیض و قاطع برخورد کنند.

ضرورت ترویج سبک زندگی اسلامی

امام جمعه مرند در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) ابراز داشت: خانواده های مسلمان و جوانان علوی با الگوگیری از ایشان، زندگی آرام را دنبال کنند.

حجت الاسلام والمسلمین نعمت زاده تاکید کرد: امروز با کاهش ازدواج و افزایش طلاق، شاهد بروز آسیب های اجتماعی هستیم، فرهنگ ازدواج آسان باید در جامعه اسلامی ترویج شود.

وی ادامه داد: برخی از جوانان نسبت به تعیین میزان مهریه و ازدواج تجملاتی با یکدیگر مسابقه گذاشته اند که تبعات منفی اجتماعی و فرهنگی به دنبال دارد.

وی در پایان با اشاره به سالروز شهادت امام جواد(ع) اظهار داشت: امام محمدتقی(ع) جوان ترین امام شیعیان است اما در عین کم و سن سال کم، مناظرات علمی عظیمی به یادگار گذاشتند که از افتخارات مکتب شیعه است.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 24 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 9

به "قوه قضاییه بدون تبعیض با مفسدان اقتصادی برخورد کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قوه قضاییه بدون تبعیض با مفسدان اقتصادی برخورد کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید