قیمت آپارتمان در شیراز چقدر است؟ ، منطقه ها مقرون به صرفه شیراز برای خرید خانه

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، بنا بر آگهی های ثبت شده در نیازمندی های مسکن دیوار و قیمت آپارتمان در شیراز، لیستی از میانه قیمت خرید مسکن در بعضی از منطقه ها شیراز تهیه شده است. با توجه به داده های جدول زیر، شهر تازه صدرا با میانه قیمت 8.5 میلیون تومان از منطقه ها مقرون به صرفه حومه شهر شیراز برای خرید خانه است. میانه قیمت در منطقه فرهنگیان 11.9 میلیون تومان ثبت شده است که از دیگر منطقه ها مقرون به صرفه شیراز یرای خرید خانه است.

قیمت آپارتمان در شیراز چقدر است؟ ، منطقه ها مقرون به صرفه شیراز برای خرید خانه

میانه قیمت خرید آپارتمان در شهرک امام رضا 12 میلیون تومان، شهرک سراج 13 میلیون تومان و منطقه ریشمک 16 میلیون تومان ثبت شده است.

منطقه زرهی با میانه قیمت 19.5 میلیون تومان، تاچارا با قیمت هر متر مربع 22 میلیون تومان و معالی آباد با میانه قیمت 22.3 میلیون تومان برای هر متر مربع در کنار محله فرهنگ شهر با میانه قیمت 23 میلیون تومان از منطقه ها میانه نشین شیراز هستند.

قدوسی شرقی با میانه قیمت 24 میلیون تومان در کنار قدوسی غربی با میانه قیمت 30 میلیون تومان از منطقه ها گران شیراز برای خرید آپارتمان مسکونی هستند.

در جدول زیر میانه قیمت خرید آپارتمان مسکونی در بعضی از منطقه ها شیراز را مشاهده می کنید. (دقت داشته باشید قیمت ها میانه قیمت یک متر مربع آپارتمان مسکونی دو تا پنج سال در شهر شیراز و حومه در 10 روز گذشته آگهی های دیوار است.)

قول وزیر راه و شهرسازی برای مسکن اقشار کم عایدی

رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی در سفر به زاهدان به منظور یاری به اقشار کم در آمد، قول تامین زمین رایگان برای اقشار کم عایدی کشور را داد.

قاسمی در بازدید از منطقه ها حاشیه شهر زاهدان اظهارکرد: این اقدام به منظور افزایش ساخت مسکن، یاری به برطرف احتیاج اقشار کم در آمد و کاهش قیمت مسکن در اولویت دولت سیزدهم قرار گرفته است.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته تامین زمین رایگان برای ساخت مسکن ویژه افراد واجد شرایط پس از معین ساز و کارهای لازم عملیاتی خواهد شد.

آخرین اخبار بازار مسکن را در صفحه مسکن خبرنگاران دنبال کنید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 9360

به "قیمت آپارتمان در شیراز چقدر است؟ ، منطقه ها مقرون به صرفه شیراز برای خرید خانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت آپارتمان در شیراز چقدر است؟ ، منطقه ها مقرون به صرفه شیراز برای خرید خانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید