لزوم تسهیل فرآیند برای جذب سرمایه گذار در چهارمحال و بختیاری

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: سخت گیری های بی مورد در صدور مجوز ها در اجرای طرح های سرمایه گذاری در استان متوقف شود.

لزوم تسهیل فرآیند برای جذب سرمایه گذار در چهارمحال و بختیاری

به گزارش از ، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در شورای هماهنگی بانک های استان گفت: سخت گیری های بی مورد در صدور مجوز ها مانع اجرای طرح های سرمایه گذاری در استان شده که می طلبد این سخت گیری ها متوقف و فرآیند برای جذب سرمایه گذار تسهیل شود.

او افزود: مدیری که مسئولیت می پذیرد باید ریسک های مدیریتی را هم بپذیرد و در عین حال که به قانون عمل می کند، با ابتکار عمل و استفاده از ظرفیت های موجود، جذب سرمایه گذار و پیشبرد بهتر امور استان را تسهیل کند.

  • 950 طرح نیمه تمام در چهارمحال و بختیاری نیازمند 3 هزار میلیارد تومان اعتبار

عباسی افزود: مدیران استان در مقایسه با سایر استان های کشور از قدرت ریسک پذیری کمتری برخوردارند که باید این موضوع ریشه یابی شود، چرا که در برخی موارد اجرای سخت گیرانه قوانین در برخورد با سرمایه گذاران به منافع استان آسیب می زند.

او تکریم سرمایه گذار و مشتری مداری را الزامات مدیریتی دانست و ادامه داد: در راستای تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید و تحقق اقتصاد مقاومتی باید همه دستگاه ها و نهاد ها همراهی کنند و در جذب سرمایه گذار رونق تولید بیش از پیش گام برداریم.

عباسی با انتقاد از برخی واحد های تولیدی بزرگ مستقر در این استان گفت: این واحد ها از مشوق های این استان برخوردارند، اما تراکنش های مالی و صادرات خود را از دیگر استان ها پیگیری می کنند.

او افزود: امید است قانونی تصویب شود تا سرمایه گذاران را ملزم کند که حساب های مالی و صادرات خود را در همان استانی که کارخانه احداث کرده اند پیگیری کنند.

عباسی با استمداد از هم استانی های مقیم تهران برای راه اندازی طرح های بزرگ تولیدی در این استان افزود: در این استان مطالعات خوبی در حوزه شناسایی ظرفیت های نسبی استان مبتنی بر سند آمایش سرزمین، سند توسعه روستایی و سند توسعه شهرستان ها اجرا شده و می طلبد تا با جذب سرمایه گذاران طرح های بزرگی در استان شکل گیرد.

او در انتها گفت: بانک ها امانتدار پول مردم هستند و باید منابعی را که در اختیار دارند به درستی مدیریت کنند تا با مشکل وصول این منابع روبرو نشوند از همین رو می توان با مدیریت صحیح هم به اصول مشتری مداری پرداخت و هم منابع پرداختی را به موقع وصول کنند.

ف

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 4313

به "لزوم تسهیل فرآیند برای جذب سرمایه گذار در چهارمحال و بختیاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم تسهیل فرآیند برای جذب سرمایه گذار در چهارمحال و بختیاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید