لوزانو: با فدراسیون والیبال لهستان مذاکرده نکردم، با ایران می توانستیم ایتالیا را ببریم

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، رائول لوزانو در مصاحبه با یک سایت لهستانی اظهار داشت که هنوز صحبتی با فدراسیون والیبال لهستان نکرده است و تعیین نیست که سرمربیگری این تیم را بپذیرد.

لوزانو: با فدراسیون والیبال لهستان مذاکرده نکردم، با ایران می توانستیم ایتالیا را ببریم

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران در این مصاحبه آمده است:

- در ابتدای سپتامبر شما را در مسابقات خاصی دیدیم که خداحافظی پاول زاگومنگو در کاتووتیس بود، دوباره شما را به عنوان گزینه های سرمربیگری تیم ملی لهستان می بینیم. آیا دوباره احساسات درباره لهستان به شما برگشته است؟

آن مسابقه خیلی خاص بود. خود بازی زیاد مهم نبود بلکه حواشی آن مهم بود. آن مسابقه آدم های بسیار فوق العاده ای را دور هم جمع کرد که در 10 تا 15 سال گذشته دنیای والیبال را شکل دادند. در حقیقت آنچه در کاتوویتس رخ داده جشن تاثیرگذار برای همه ما بود. برای من آن لحظه که بعد از 10 سال به آن بازیکنان رسیدم بازیکنانی که با آنها نتایج خوبی برای لهستان گرفته بودم لحظه خاصی بود.

- دیدن تمامی شاگردانتان در زمین و آنهایی که والیبال حرفه ای انجام می دهند تجربه خاصی است؟

باید بگویم که فکر نمی کردم مسابقه خداحافظی پاول برای بسیاری مهم باشد. به شخصه افتخار می کنم که توانستم جزئی از آنچه در کاتوویتس رخ داد باشم. از پاول تشکر می کنم که از من دعوت کرد. فکر می کنم آن بازی کمی متفاوت بود. هیجان بیشتری داشت و طرفداران لهستانی این هیجان را ایجاد کردند. احساس خوبی داشتم. این حس فراموش نشدنی است. من همچنین در کنفرانس مربیان لهستانی شرکت کردم.

- شما تجربه های مختلفی داشته اید آیا قبول دارید که کار شما به عنوان مربی در میان آنها مهم تر است؟

فکر می کنم که مربی مانند یک هنرمند است یا حتی یک موسیقی دان. او یک اثری خلق می نماید و برای آن کوشش می نماید. شما در این رشته احتیاج به کوشش زیاد و کار سختی دارید تا رشد کنید. باید به صحبت های مربیان دیگر گوش بدهید و ببینید که آنها به شما چه پیشنهادی می دهند.

- مربیگری شما در تیم ملی لهستان هشت سال پیش بوده است می توانید بگویید که چطور همچنان درباره مربیگری تیم ملی صحبت می کنید؟

هشت سال؟ من احساس می کنم که تنها چند روز گذشته است. من همواره درباره همه کشورهایی که در آنها کار نموده ام این طور صحبت نمی کنم. من در کشورهای زیادی کار نموده ام. آرژانتین، ایتالیا، یونان، اسپانیا، لهستان، آلمان، ایران اما لهستان متفاوت است. من همواره درباره لهستان حس خوبی دارم. اینجا با من بسیار خوب رفتار شد. آنها در مسابقات جام دنیای برایم تولدت مبارک خواندند. طرفداران همواره با من گرم برخورد می نمایند.

- فکر می کنم که این فصل برای شما بسیار سخت بوده است. شما در میانه کار با تیم plus ligi سرمربیگری ایران را آغاز کردید.

من در رادوم بسیار راحت بودم. این تیم در زمان کوتاهی رشد کرد. سپس من پیشنهاد ایران را پذیرفتم. من یک آرزو داشتم می خواستم که دوباره با یک تیم به المپیک بروم. ما سخت کوشش کردیم تا سهمیه المپیک بگیریم. تجربه بسیار خوبی بود که خیلی به تجربیات من افزود. بازی ها بسیار خاص بود. جزو مسابقاتی بود که بالاترین سطح را داشت.

- صعود تاریخی المپیک ریو و نتیجه نهایی را موفقیت می دانید؟

اینکه ایران برای اولین بار به المپیک رفت خودش یک نتیجه تاریخی است. 52 سال برای این نتیجه انتظار کشیده شد. ما به یک چهارم نهایی راه یافتیم که این خود صندلی خوبی است. ایران در حال حاضر در رنک 7 دنیا قرار گرفته است. من معتقدم که آنها برتر از این هم می توانند عمل نمایند. ما می توانستیم تیم ایتالیا را هم ببریم. آن روز در اوج نبودیم. من بازیکنانم را باور دارم.

- صحبت هایی درباره اینکه شما گزینه مربیگری تیم لهستان هستید وجود دارد حتی شنیده شد. شما با فدراسیون والیبال لهستان صحبت نموده اید؟ می توانید نظرتان را در این باره بگویید؟

در حال حاضر نمی خواهم در این باره صحبت کنم زیرا استفن آنتیگا سرمربی تیم لهستان است. با این وجود تنها می توانم بگویم که فدراسیون والیبال لهستان با من صحبت ننموده است. در حال حاضر در حال استراحت در کنار خانواده ام هستم. این استراحت طولانی نیست و دوباره کار را آغاز می کنم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 1431

به "لوزانو: با فدراسیون والیبال لهستان مذاکرده نکردم، با ایران می توانستیم ایتالیا را ببریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوزانو: با فدراسیون والیبال لهستان مذاکرده نکردم، با ایران می توانستیم ایتالیا را ببریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید