مایلی کهن برای نبود کدام بازیکن در پرسپولیس حسرت خورد؟

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، محمد مایلی کهن، بازیکن سابق پرسپولیس و سرمربی سابق تیم ملی ایران در گفت وگو با ایسنا، در ارزیابی از عملکرد تیم پرسپولیس در هفته اول و دوم برابر آلومینیوم و تراکتور بیان نمود: در هفته اول رقابت های لیگ برتر پرسپولیس با وجود این که 3 امتیاز بازی را گرفت اما خوب بازی نکرد. در بازی دوم برابر تراکتور، پرسپولیس با وجود تماشاگران خونگرم تبریزی هوشمندانه بازی کرد و توانست در این ملاقات نیز پیروز میدان باشد. واقعا بازی مقابل چنین تیمی که از تماشاگران پرشوری برخوردار بود، سخت بود و به راحتی امکان پذیر نبود.

مایلی کهن برای نبود کدام بازیکن در پرسپولیس حسرت خورد؟

وی به نقاط ضعف پرسپولیس در این دو ملاقات اشاره نمود و اضافه نمود: پرسپولیس یکی، دو مهره اصلی خود را از جمله آل کثیر که در قهرمانی تیم پرسپولیس در فصل گذشته تاثیرگذار بود، در این فصل از دست داد. آل کثیر بعد از مصدومیت به پرسپولیس اضافه شد و در طی مدت حضورش در پرسپولیس خیلی به این تیم یاری کرد. جای او در خط حمله پرسپولیس واقعا خالی است. در بخش هافبک نیز به نظر می رسد پرسپولیس باید مقتدرانه تر بازی کند.

مایلی کهن اضافه نمود: تمام تیم ها در هفته های ابتدایی لیگ به علت بدنسازی آمادگی لازم را نداشتند و از نظر بدنی هنوز در شرایط خوبی نبودند، البته این گونه نقص ها به مرور رفع می گردد و در ادامه لیگ شاهد بازی های بهتری از تیم ها خواهیم بود.

اعتماد به نفس بالای بیرانوند

مایلی کهن بعلاوه به عملکرد بسیار خوب بیرانوند در این دو ملاقات اشاره نمود و گفت: عملکرد خوب بیرانوند در این دو بازی نشان داد که کاملا آماده است و حرفه ای عمل می نماید. تنها مشکل موجود اعتماد به نفس بالای بیرانوند در دادن پاس های زیاد بود؛ به طوری که مثل یک هافبک عمل می کرد که این خطرناک است، او باید سریعتر عکس العمل نشان دهد و توپ را از دروازه دور کند.

سپاهان شانس اول قهرمانی

وی درباره حریفان اصلی پرسپولیس در مسیر قهرمانی بیان نمود: همانند گذشته استقلال، سپاهان و تراکتور حریفان اصلی پرسپولیس برای رسیدن به قهرمانی است. البته تمام تیم ها شاخص هستند و برای موفقیت در لیگ هزینه نموده اند اما سپاهان در این دو ملاقات متفاوت و حرفه ای تر از تیم های دیگر ظاهر شده و با بازیکنان خوبی که جذب نموده، شانس قهرمانی سپاهان حتی از پرسپولیس هم بیشتر است.

منبع:آرمان ملی

منبع: فرارو
انتشار: 29 مرداد 1402 بروزرسانی: 29 مرداد 1402 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 16660

به "مایلی کهن برای نبود کدام بازیکن در پرسپولیس حسرت خورد؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "مایلی کهن برای نبود کدام بازیکن در پرسپولیس حسرت خورد؟" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مایلی کهن برای نبود کدام بازیکن در پرسپولیس حسرت خورد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید