محمدامین رضایی: یک سال نشد آب خوش از گلوی نساجی پایین برود، به استقلال گل نزدیم چون روحیه بالایی نداشتیم

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، محمدامین رضایی، دروازه بان تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: سه سال است که در تیم نساجی حضور دارم و یک سال نشد که آب خوش از گلوی این تیم پایین برود.

محمدامین رضایی: یک سال نشد آب خوش از گلوی نساجی پایین برود، به استقلال گل نزدیم چون روحیه بالایی نداشتیم

محمدامین رضایی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران با اشاره به شکست تیمش برابر استقلال تهران گفت: ما برای این بازی برنامه فنی داشتیم، ولی به دلیل مسائل روحی و روانی نتوانستیم بازی همیشگی خودمان را انجام دهیم. نساجی در اکثر بازی ها گل زده، ولی در این بازی گل نزدیم، چون روحیه بالایی نداشتیم. متأسفانه اتفاقاتی افتاده است که روی مسائل روحی و روانی بازیکنان تأثیر گذاشته است.

وی با بیان اینکه بازیکنان نساجی نگران آینده هستند، تأکید کرد: فوتبال شغل ماست و باید نگران آینده باشیم. البته در این سال ها با چنین مسائلی بارها روبه رو شده ایم. من سه سال است که در نساجی هستم و هر چند ماه یک بار مسائلی را در خصوص مدیریت، کادر فنی، مسائل اقتصادی و ... تجربه نموده ایم. در این مدت یک سال نشد که آب خوش از گلوی نساجی پایین برود.

دروازه بان تیم فوتبال نساجی همچنین در خصوص لغو تمرین امروز (یکشنبه) شاگردان مجید جلالی توضیح داد: با این روحیه بازیکنان، فایده ای نداشت که تمرین کنیم، چون ممکن بود مصدوم شویم. فوتبال ایران 99 درصد به مسائل روحی و روانی مربوط می گردد و امیدوارم که مسائل هر چه زودتر رفع گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 361

به "محمدامین رضایی: یک سال نشد آب خوش از گلوی نساجی پایین برود، به استقلال گل نزدیم چون روحیه بالایی نداشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدامین رضایی: یک سال نشد آب خوش از گلوی نساجی پایین برود، به استقلال گل نزدیم چون روحیه بالایی نداشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید