محمد پولادگر: ناداوری نمی شد هر 6 تکواندوکار ما در المپیک جوانان روی سکو می رفتند، سرمایه گذاری روی تیم های پایه از افتخارات فدراسیون است

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، محمد پولادگر، رئیس فدراسیون تکواندو گفت: در صورتی که در حق دو نماینده کشورمان ناداوری صورت نگرفته بود هر 6 بازیکن ما توانایی حضور بر روی سکوی المپیک جوانان را داشتند.

محمد پولادگر: ناداوری نمی شد هر 6 تکواندوکار ما در المپیک جوانان روی سکو می رفتند، سرمایه گذاری روی تیم های پایه از افتخارات فدراسیون است

محمد پولادگر در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص عملکرد ملی پوشان تیم تکواندو جوانان در المپیک آرژانتین گفت: خدا را شکر نتایج بسیار خوبی را کسب کردیم اما باز هم نتایج ما می توانست بهتر باشد که متاسفانه اجازه این کار را ندادند. در روز اول در یک حق کشی مسلم یک ضربه بدیهی مهلا مومن نژاد را داور خانم آمریکایی امتیاز نداد و هیچ کسی نیز به آن نپرداخت.

رئیس فدراسیون تکواندو با تمجید از مدال آوران کشورمان مطرح کرد: سه بازیکن طلایی ما و حتی یلدا همتی که به مدال نقره دست یافت، همه عالی بودند. همتی در راند طلایی دیدار نهایی مغلوب حریف قدرتمند خود شدند. دو بازیکن حذف شده ما نیز واقعا حقشان باخت نبود و قطعا می توانستیم با کسب 6 مدال و دستاورد 100 درصد مدالی به کشور بازگردیم.

پولادگر گفت: هر دو بازیکن حذف شده ما تکواندوکاران شایسته ای بودند. اصغری در حالی در المپیک جوانان حاضر شد که در مسابقات کسب سهمیه و مسابقات جهانی به مدال طلا دست یافته بود و از بهترین بازیکنان ما بود. حق اصغری را نیز مقابل تکواندو آذربایجانی خوردند و امتیاز او را گرفتند تا در سه ثانیه پایانی با یک اخطار شرایط شکست او را فراهم کردند.

رئیس فدراسیون تکواندو گفت: عملکرد همه بازیکنان ما در آرژانتین راضی نماینده بود و حتی اگر این نفرات نتیجه هم نگرفته بودند نشان دادند با یک تمرین 4 ماهه شبانه روزی به وظیفه خود عمل نموده و شایسته بودند. ما نیز همیشه اعتقاد داشتیم اگر ورزشکاران ما به وظیفه خود عمل نمایند قطعا نتیجه نیز حاصل خواهد شد. بچه ها نشان دادند اگر ناداوری صورت نگرفته بود هر 6 بازیکن ما روی سکوی المپیک جوانان بودند.

پولادگر اضافه نمود: همیشه در سال های فعالیت خود سرمایه گذاری و توجه به رده های پایه را به عنوان یک افتخار برای فدراسیون تکواندو به مردم گزارش دادم، اما کمتر به این موضوع توجه شده است. توجه به رده های پایه می تواند تیم های ملی را در میادین معتبر گارانتی و برای تیم ملی پشتوانه ساز باشد. اگر آنالیز کارشناسی در این زمینه انجام و به مردم گزارش گردد، معین خواهد شد در رده پایه خیلی حرف برای گفتن وجود دارد. دستاوردهای کسب شده نیز نشان داده است چقدر سرمایه گذاری در رده های پایه درست بوده و چه ثمراتی داشته است. این موضوع نیز به حرف نیست و در عمل قابل مشاهده است.

پولادگر تاکید نمود: از تیم های دیگر کشورمان اطلاعات دقیق ندارم اما ترکیب تیم ملی تکواندو در بازی های آسیایی با میانگین سنی 22 سال یکی از جوانترین یا حتی جوانترین تیم حاضر در مسابقات بود. اعتماد کردن به جوانان معین کرد انگیزه های آنها برای جنگیدن بیشتر است و اکثر قهرمان ما از رده سنی نوجوانان و برخی از رده نونهالان در ترکیب تیم ملی قرار داشتند.

وی در خصوص برنامه های تکواندو برای حضور در مسابقات جهانی سال آینده و المپیک 2020 به خبرنگاران گفت: تمام کوشش خود را انجام می دهیم بچه ها به وظایف خود عمل و نتایج خوبی حاصل گردد. مسابقات جهانی در اردیبهشت ماه سال آینده خواهد بود و بعد از آن نیز المپیک 2020 را در پیش خواهیم داشت یک رویداد سخت و بزرگ خواهد بود که امیدواریم از پس آن بر بیایم. همیشه دست مردم ایران را می بوسیم و امیدواریم که از نمایندگان کشورشان در بازی های آسیایی و المپیک جوانان راضی باشند. همه هدف ما همیشه این است که سربلندی، اقتدار، هوش، ذکاوت و بزرگی ایران را به وسیله تکواندو به رخ جهان بکشیم که خدا را شکر در این زمینه نیز موفق بودیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 127

به "محمد پولادگر: ناداوری نمی شد هر 6 تکواندوکار ما در المپیک جوانان روی سکو می رفتند، سرمایه گذاری روی تیم های پایه از افتخارات فدراسیون است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمد پولادگر: ناداوری نمی شد هر 6 تکواندوکار ما در المپیک جوانان روی سکو می رفتند، سرمایه گذاری روی تیم های پایه از افتخارات فدراسیون است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید