محمود فکری: بازی های عقب افتاده پرسپولیس قبل از دربی انجام گردد

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، محمود فکری در نشست خبری قبل از بازی استقلال تهران و شهرخودرو مشهد گفت: در ابتدا باید بگویم خوشحالم به مشهد آمده ایم و توفیقی حاصل شد که امشب به زیارت امام رضا (ع) برویم. خوشحالم در این شهر باید به مصاف شهرخودرو برویم.

محمود فکری: بازی های عقب افتاده پرسپولیس قبل از دربی انجام گردد

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران راجع به مسابقه با کادر فنی استقلالی شهرخودرو اضافه نمود: فردا با دوستان خوب مان روبرو می شویم. در شهرخودرو دوستان بنده حضور دارند و امیدواریم بازی خوبی گردد. امیدوارم این بازی بدون مسائل و حواشی برگزار گردد و بدون شک تیمی برنده می گردد که بتواند از موقعیت هایش استفاده کند.

وی درباره شرایط این تیم اضافه نمود: نسبت به بازی قبل مصدومان خود را در اختیار نداریم. ما محروم نداریم ولی همان بازیکنان قبلی که در تیم ما نبودند را در اختیار نخواهیم داشت اما امیدواریم که بازیکنان جایگزین تیم ما شرایط خوبی داشته باشند.

فکری درباره مصدومیت عارف غلامی یادآور شد: او مشکل خاصی ندارد. تا فردا هم زمان هست و موارد درمانی روی این بازیکن صورت می گیرد.

سرمربی استقلال در ادامه با سوالی راجع به علت کنار گذاشتن فرشید اسماعیلی روبرو شد که وی گفت: باشگاه استقلال عظیم است و اخبارش همواره شامل حواشی می گردد. بهتر است در خصوص بازی فردا سوال کنید. به هر حال اینجا باشگاه استقلال است.

فکری همچنین درباره بازی های برابر دو تیم استقلال تهران و پرسپولیس قبل از دربی پایتخت اظهار داشت: قبلاً هم گفتم و آقای سهیل مهدی گفته بازی های عقب افتاده پرسپولیس قبل از دربی انجام می گردد. انشاءالله دو تیم با بازی برابر دربی را برگزار می نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 بهمن 1399 بروزرسانی: 3 بهمن 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 6416

به "محمود فکری: بازی های عقب افتاده پرسپولیس قبل از دربی انجام گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمود فکری: بازی های عقب افتاده پرسپولیس قبل از دربی انجام گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید