مدیراجرایی یوونتوس : آلگری و دیبالا می مانند و پوگبا برنمی شود، فقط مسی می تواند یوونتوس را قوی تر کند، نه حتی نیمار!

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، مدیر اجرایی باشگاه یوونتوس درباره شایعات در خصوص آینده سرمربی و هافبک هجومی آرژانتینی این تیم و احتمال بازگشت هافبک فرانسوی منچستریونایتد به تورین شفاف سازی کرد.

مدیراجرایی یوونتوس : آلگری و دیبالا می مانند و پوگبا برنمی شود، فقط مسی می تواند یوونتوس را قوی تر کند، نه حتی نیمار!

به گزارش خبرنگاران، فابیو پاراتیچی می گوید که ماسیمیلیانو آلگری و پائولو دیبالا در یوونتوس خواهند ماند، پل پوگبا به تورین بازنخواهد گشت و اینکه بانوی پیر روی جذب ماتیس دی لیخت، پدیده خط دفاعی تیم فوتبال آژاکس تمرکز نموده است.

پاراتیچی در گفت و گو با روزنامه گاتزتا دلواسپورت درباره آینده همچنین بر حمایت یوونتوس از مویس کین برای اثبات توانایی هایش در یوونتوس تأکید و تمایل بیانکونری برای خرید کریستین رومرو، بازیکن جوان جنوا را تأیید کرد.

پاراتیچی گفت: سال گذشته ما می دانستیم که بوفون و ایگواین را از دست می دهیم. من به رئیس باشگاه آندره آ آنیلی گفتم که دو راه برای انگیزه دادن به تیم دارم. خرید کریستیانو رونالدو یا مائورو ایکاردی و به راه انداختن یک طوفان باورنکردنی. خرید کریستیانو رونالدو برای ما سودی بزرگ بود، نه فقط از نظر فنی بلکه از نظر مالی چون او تا همین الان پولی که بابت خریدش پرداخت کردیم را درآورده است. جوزپه ماروتا (مدیر اجرایی سابق یوونتوس که اکنون در اینتر فعالیت دارد) هرگز مخالف خرید رونالدو نبود و من خیلی ناراحتم که بعد از 15 سال دیگر نمی توانم با او کار کنم.

پاراتیچی ادامه داد: آلگری یکی از 5 مربی برتر حال حاضر دنیاست. او آدم بسیار باهوشی است و البته در تیم ما خواهد ماند. در خصوص دیبالا هم همین موضوع صدق می نماید. تنها کسانی که خودشان بخواهند یوونتوس را ترک نمایند از این تیم جدا می شوند. چه بازیکنی می تواند تیم را از چیزی که هست قوی تر کند؟ جواب این سؤال سخت است؛ شاید مسی! حتی با وجود نیمار هم من شک دارم که تیم مان قوی تر از چیزی شود که الان هست. خامس رودریگس؟ او هم بازیکن بزرگی است اما باز هم تکرار می کنم که تقویت تیم ما کار سختی است. مویس کین مهاجم فوق العاده ای است و لیاقت بازی برای یووه را دارد. او یکی از آنهایی است که در لیگ قهرمانان گل خواهد زد و ما تا چند سال دیگر بازی های او را در اروپا خواهیم دید.

مدیر اجرایی یوونتوس درباره بازگشت پوگبا هم مطرح نمود: خیر او برنمی شود. در فوتبال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست اما بازگشت پوگبا بسیار سخت است. رمزی تابستان سال آینده با ورودش خط میانی تیم ما را تقویت خواهد نمود و ما به دنبال خرید یک مدافع هم هستیم. الان در جهت مناسبی برای خرید رومرو هستیم. دی لیخت هم قطعاً یکی از بهترین بازیکنان جوان حال حاضر دنیاست و به همین دلیل ما توجه ویژه ای به او داریم. سه بازیکن ایتالیایی که دوست دارم؟ زانیولو، کیه زا و بارلا و البته تونلی. تونالی بازیکنی فوق العاده است که با انگیزه و شخصیت بازی می نماید اما هیچ بازیکنی به نظر من قابل مقایسه با پیرلو نیست. شاید دی یونگ در آژاکس شبیه او باشد اما او هم دارد به بارسلونا ملحق می شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 306

به "مدیراجرایی یوونتوس : آلگری و دیبالا می مانند و پوگبا برنمی شود، فقط مسی می تواند یوونتوس را قوی تر کند، نه حتی نیمار!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیراجرایی یوونتوس : آلگری و دیبالا می مانند و پوگبا برنمی شود، فقط مسی می تواند یوونتوس را قوی تر کند، نه حتی نیمار!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید