مانع بزرگ در راه پیوستن جانشین راموس به رئال

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، پائو تورس مدافع ملی پوش اسپانیایی، حداقل این تابستان جانشین سرخیو راموس در رئال نخواهد شد.

مانع بزرگ در راه پیوستن جانشین راموس به رئال

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، رئال مادرید دو روز پیش رسما با سرخیو راموس قطع همکاری کرد. کاپیتان و رهبر خط دفاعی کهکشانی ها پس از 16 سال از این تیم جدا شده و باشگاه مادریدی باید در پی جانشین برای او باشد.

صحبت از جولز کُنده و پائو تورس به نام گزینه های رئال در میان است ولی جذب هر دو تقریبا غیرممکن به نظر می رسد.

پائو تورس از مدت ها پیش گزینه مورد علاقه رئال مادرید برای تقویت خط دفاعی محسوب می شود ولی مدافع 23 ساله ویارئال که متولد همین شهر است، به احتمال فراوان تابستان امسال در ویارئال ماندنی خواهد بود چرا که رئال پول لازم برای خرید او را ندارد.

تورس همه خصوصیات لازم برای تبدیل شدن به بازیکن رئال را دارد؛ او هرچند جوان است ولی چندین سال است که در بالاترین سطح فوتبال اسپانیا فعالیت می کند. تورس نقش مهمی در قهرمانی ویارئال در لیگ اروپا داشت و اکنون همراه با آیمریک لاپورت زوج دفاعی ثابت تیم ملی اسپانیا محسوب می شود. رئال با او بار دیگر در لاروخا نماینده خواهد داشت(اکنون رئال هیچ بازیکنی در تیم ملی ندارد) ولی مشکل اینجاست که ویارئال برای فروش تورس 50 میلیون یورو می خواهد که در توان رئال نیست.

حتی اگر رافا واران هم به فروش برسد، رئال مبلغ انتقال را برای جذب تورس هزینه نخواهد کرد چرا که هدف اول، به خدمت دریافت کیلیان امباپه است.

رئال خوشبین است که فصل بعد با بازگشت هواداران به ورزشگاه ها شرایط اقتصادی رو به بهبود برود و تابستان بعد بتواند تورس را جذب کند. رئال برای جذب این بازیکن بدون رقیب نیست و گفته می شود منچستریونایتد هم سخت علاقه مند به تورس است.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 8706

به "مانع بزرگ در راه پیوستن جانشین راموس به رئال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مانع بزرگ در راه پیوستن جانشین راموس به رئال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید