مردان مجرد بالای 45 سال صاحبخانه می شوند

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، خبرگزاری خبرنگاران- معاون مسکن و ساختمان وزیر راه وشهر سازی از امکان ثبت نام مردان مجرد بالای 45 سال در طرح نهضت ملی مسکن اطلاع داد.

مردان مجرد بالای 45 سال صاحبخانه می شوند

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران از وزارت راه وشهر سازی، آقای محمود محمودزاده گفت:براساس مصوبه تازه هیات دولت امکان ثبت نام مردان مجرد بالای 45 سال و بیماران خاص با تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در طرح نهضت ملی مسکن فراهم شده است.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه وشهر سازی اضافه کرد: در جلسه چهارشنبه هیات دولت، پیشنهاد پیشین وزارت راه و شهرسازی برای اصلاح بخشی از آیین نامه قانون ساماندهی تایید و تصویب شد.

وی گفت: پیش تر سه گروه از مجردان، شامل زنان خودسرپرست بالای 35 سال، معلولان جسمی و حرکتی با 20 سال سن، و نخبگان علمی امکان مشارکت در طرح نهضت ملی مسکن را داشتند.

معاون وزیر راه و شهرسازی بعلاوه در مورد سابقه سکونت متقاضیان نهضت ملی مسکن که پیش تر 5 سال اعلام شد، گفت: برای مهاجران از کلانشهرها، سابقه سکونت به یکسال تقلیل پیدا نموده است. بدین معنا که اگر کسی ساکن کلانشهری بوده و در شهر دیگر، تقاضای مسکن دارد با حدود یکسال سابقه سکونت در همان شهر امکان ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن را دارد.

بعلاوه برای کارکنان دولت و نیرو های نظامی و روحانیون بر اساس حکم اداری و یا بر اساس تشخیص حوزه های علمیه، سابقه سکونت 5 ساله در طرح نهضت ملی مسکن مورد احتیاج نیست. این افراد می توانند به جز تهران در سایر شهر های کشور از این مزیت بهره مند شوند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 17 دی 1400 بروزرسانی: 17 دی 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 10560

به "مردان مجرد بالای 45 سال صاحبخانه می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردان مجرد بالای 45 سال صاحبخانه می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید