تور تایلند: مرکز خرید بانکوکاطلاعات 5 مرکز خرید بانکوک

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، اطلاعات 5 مرکز خرید بانکوک

در رده بندی جهانی، بانکوک یکی از زیباترین و گردشگر پذیر ترین شهرهای جهان است که به عنوان مرکز تایلند، افراد زیادی از گوشه و کنار جهان برای مشاهده این شهر دیدنی سفر می نمایند. یکی از مشخصه های مهم بانکوک، مرکز خرید بانکوک است که اجناس با کیفیت و خوبی را می توان در مرکز خرید بانکوک پیدا کرد. در این مقاله قصد داریم چند مورد مرکز خرید بانکوک را به شما معرفی کنیم.بلیط هواپیما را مقرون به صرفه بخرید.

تور تایلند: مرکز خرید بانکوکاطلاعات 5 مرکز خرید بانکوک

با تور تایلند از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا تایلند را ببینید.

اینکه در شهرهای بزرگ و توریستی معروف دنیا در پی مرکز خرید خوب بگردید کاری سخت و وقت گیر است. درواقع تنوع کیفیت و اجناس در مراکز خرید بانکوک می تواند مشکل ساز باشد. در اینجا 5 مورد از جاهایی که می توانید خرید در بانکوک را تجربه کنید، خواهید شناخت:

مرکز خرید chatuchak

بازاری بزرگ و ترکیبی از اجناس قدیمی و مدرن تایلندی به نام chatuchak در بانکوک وجود دارد که تجربه زیبایی را برایتان رقم خواهد زد. بازار آخرهفته این مرکز خرید بسیار داغ است افراد زیادی برای تهیه لوازم مورد احتیاج خود به این بازار مراجعه می نمایند. از صنایع دستی تایلندی گرفته تا اجناس قدیمی و مایحتاج روزمره غذایی در این مرکز خرید وجود دارد.

بازار asiatique

این بازار با مساحت گسترده مناسب شبگردی های پرخرید است. در این بازار می توانید انواع لباس های با کیفیت و اجناس مختلف را پیدا نموده و در صورت احتیاج، در رستوران های متعددش غذای تایلندی لذیذ میل کنید. این بازار که از ساعت 5 عصر باز می گردد مناسب تمام افرادی است که در پی یک مرکز خرید گسترده و بزرگ و در عین حال باکیفیت هستند.

منطقه siam

فقط این را بدانید که با ورود به این بازار شگفت زده خواهید شد. فضای متفاوت بازار siam می تواند هر بیننده ای را مجذوب خود کند. این بازار نه تنها یک مرکز خرید بانکوک بلکه یک مرکز خرید تایلندی مهم به شما می رود، اجناسی با کیفیت و مرغوب را در اختیارتان قرار خواهد داد. این بازار که در فضای باز و زیبای بانکوکی قرار گرفته است، محل کسب و کار برند های معتبر دنیای و بعلاوه فروشندگان مهم و مشهور تایلندی است.

بازار patpong

آیا تا کنون نصف شب اقدام به خرید نموده اید؟ این بازار که در شهر بانکوک است تا صبح باز است و یکی از پربازدید ترین بازارهای این شهر محسوب می گردد. درواقع بیشتر اوقات، مرکز خرید بانکوک تا نیمه شب و برخی ها تا صبح باز هستند و اتفاقا مشتریان زیادی را جذب خود نموده اند. این بازار نیز در آن دسته قرار گرفته است و از کیفیت اجناس خوبی نیز برخوردار می باشد. این بازار می تواند خرید از بانکوک را برایتان لذت بخش کند.

بازار pantip plaza

بدون شک مرکز خرید بانکوک برای افرادی که علاقه زیادی به بحث لوازم الکترونیکی و کامپیوتری دارند مجذوب کننده نیست. اما این بازار، یکی از مراکز خرید در بانکوک است که احتیاج این افراد را برآورده می سازد. در بازار pantip plaza گستره بسیار زیادی از انواع لوازم کامپیوتری و الکترونیکی وجود دارد که می توانید احتیاج های خود را رفع کنید.

این بازار، شاید بزرگترین مرکز خرید بانکوک در زمینه لوازم کامپیوتری است که محل فعالیت برند های معتبری نظیر اپل، مایکروسافت، سامسونگ و… است.

تمام موارد از جمله مرکز خرید در بانکوک علاوه بر تنوع اجناس و کیفیت کافی، از زیبایی خاصی برخوردار هستند. این زیبایی می تواند عناصر طبیعی به کار رفته در دکوراسیون این بازارها باشد . بدون شک سفر به تایلند بدون مراکز خریدش بی معنی خواهد بود.مجله گردشگری خبرنگاران

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 7 آذر 1400 بروزرسانی: 7 آذر 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 10276

به "تور تایلند: مرکز خرید بانکوکاطلاعات 5 مرکز خرید بانکوک" امتیاز دهید

1 کاربر به "تور تایلند: مرکز خرید بانکوکاطلاعات 5 مرکز خرید بانکوک" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور تایلند: مرکز خرید بانکوکاطلاعات 5 مرکز خرید بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید