مزایای شیرآلات بهداشتی KWC

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، شیرآلات بهداشتی از جمله تجهیزاتی هستند که به دلیل استفاده مکرر در هر مکان بسیار حائز اهمیت می باشند. دوش حمام، شیرآلات آشپزخانه، شیرآلات حمام و سرویس بهداشتی، شیلنگ ها و … جزء وسایلی هستند که حتماً باید به درستی و بر اساس بالاترین میزان کارایی انتخاب شوند، در غیر اینصورت به مرور زمان مشکلاتی ایجاد شده و کیفیت آن ها پایین می آید. هنگام خرید شیرآلات تنها نباید به ظاهر محصول توجه کرد، بلکه کیفیت و کارایی دو فاکتور بسیار مهم تر می باشند. برندهای متفاوتی در سراسر جهان در حوزه فراوری شیرآلات بهداشتی در حال فعالیت هستند و هر کدام محصولات خود را با کیفیتی متفاوت در مدل های متنوع به بازار ارائه می دهند. در نوشته های پیشین ما به معرفی انواع برندها نظیر شیرآلات قهرمان، شیرآلات شودر، شیرآلات سهند، شیرآلات راسان، شیرآلات اخوان، شیرآلات البرز و … پرداخته شد. همانطور که می دانید به دلیل تنوع بالای محصولات بهداشتی، آشنایی با انواع برندها و کارایی آن ها امری کاملاً لازم است، از این رو قصد داریم در این نوشته به معرفی یکی دیگر از برندهای فراوریکننده شیرآلات بهداشتی با نام KWC بپردازیم. با ما همراه باشید.

مزایای شیرآلات بهداشتی KWC

کمپانی KWC یک کمپانی سوئیسی است که سال ها در زمینه مدیریت آب و فراوری تجهیزات مرتبط با آن فعالیت دارد. این کمپانی یکی از بزرگ ترین فراوریکنندگان جدیدترین شیر آب های ظرفشویی، دستشویی و حمام در جهان است که محصولات خود را برای سهولت و مدیریت مصرف آب در آشپزخانه و حمام در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. فراوریکنندگان شیرآلات سوئیسی با استفاده از تکنولوژی های پایدار، کیفیت برتر و طراحی هوشمندانه برندی معتبر و شناخته شده در سراسر جهان به خود اختصاص داده اند.

این کمپانی مشهور در سال 1874 در نزدیک شهر زوریخ سوئیس فعالیت خود را شروع نمود و در حال حاضر به عنوان بزرگ ترین و معتبرترین فراوریکننده شیرآلات بهداشتی در جهان مطرح است. شیرآلاتی که توسط متخصصین این شرکت جهانی به بازار عرضه میشوند با استفاده از آخرین و مدرن ترین تکنولوژی روز جهان طراحی و ساخته شده و فراوری و کنترل کیفیت آن ها با بهترین تجهیزات صورت می گیرد. مهمترین هدف شرکت KWC صرفه جویی در مصرف آب و مدیریت آن است، از این رو تمام استانداردهای جهانی در حوزه کیفیت و بهداشت را فراوریات خود رعایت می نماید.

شیرآلات حمام و سرویس بهداشتی KWC

مهمترین دلیل انتخاب و خرید شیرآلات حمام KWC، مقاومت بالای آن ها در برابر آب و رطوبت است. میزان رطوبت در فضایی مانند حمام و سرویس بهداشتی بالاست و همین امر خود دلیلی برای کاهش دوام و مقاومت شیرآلات محسوب می شود. شیرآلات فلزی در برابر رطوبت دچار زنگ زدگی می شوند و به مرور زمان فرسوده خواهند شد. خوردگی ظاهر شیرآلات را ناخوشایند می نماید که این امر برای شیرآلات روکش دار نیز اتفاق می افتد. اگر کیفیت مواد درون شیرآلات و روکش آن ها بالا باشد و مواد اصل در فراوری آن ها استفاده شود، سال ها بدون هیچ تغییر ظاهر و افت کیفیت می توان از این محصولات استفاده کرد. در سرویس های بهداشتی نیز شیلنگ های آب و شیر آب روشویی باید از کیفیت و کارایی بالا برخوردار باشند. شیلنگ سرویس بهداشتی از جمله وسایلی است که به دلیل استفاده مکرر ممکن است دچار آسیب شود، به همین دلیل توجه به مواد اولیه آن امری بسیار لازم است که محصولات KWC این نگرانی را برطرف نموده است.

شیرآلات آشپزخانه KWC

آشپزخانه مکانی است که آب در آن به وفور استفاده می شود، به همین دلیل شیرآلاتی که در این قسمت نصب می شوند باید استاندارد بوده و قابل نصب بر روی انواع سینک باشند. شیر آب آشپزخانه مرتب در معرض استفاده است و باید از نوعی انتخاب شود که بتوان به راحتی آن را باز و بسته نمود و از مصرف بی رویه و هدررفت آب جلوگیری کرد. شیرآلات آشپزخانه شرکت KWC به گونه ای ساخته شده اند که نه تنها به راحتی قابل استفاده هستند بلکه در برابر لکه آب نیز مقاوم می باشند.

قیمت شیرآلات بهداشتی KWC

برندهای مختلف شیرآلات بهداشتی محصولات خود را در مدل های گوناگون به بازار عرضه می کنند. هر کدام از آن ها به دلیل کیفیت مواد اولیه قیمت های متفاوتی برای محصولات خود اعلام می کنند. مسلماً شیرآلاتی که کیفیت بهتر و کارایی بیشتری داشته باشند گران تر خواهند بود.

برای آگاهی از قیمت انواع شیرآلات بهداشتی اینجا کلیک کنید

منبع: ساختمانچی
انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 1954

به "مزایای شیرآلات بهداشتی KWC" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مزایای شیرآلات بهداشتی KWC"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید