معرفی برچسب نو برای شناسایی بات های خوب در توییتر

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، توییتر قابلیت جدیدی معرفی کرد که به حسابها امکان می دهد با افزودن یک برچسب به پروفایلشان، خود را به اسم بات معین نمایند.

معرفی برچسب نو برای شناسایی بات های خوب در توییتر

به گزارش خبرنگاران، این قابلیت طراحی شده تا به افراد یاری کند حسابهای اتومات مانند بات هایی که اخبار، اعلامیه های خدمات عمومی و سایر اطلاعات را بازنشر می نمایند را از حسابهایی که به وسیله افراد واقعی اداره می شوند، بهتر تشخیص دهند. با این حال برای شناسایی بات های بدی که خود را جای افراد واقعی جا می زنند و اغلب برای انتشار اطلاعات نادرست استفاده می شوند، طراحی نشده است.

شرکت توییتر سالهاست که در پی برچسب زدن بات ها بوده است. زمانی که در سال 2018 در یک جلسه کمیته اطلاعات سنا از جک دورسی، مدیرعامل توییتر درباره بات ها پرسش شد، وی پذیرفت که توییتر باید در این زمینه کوشش کند و این شرکت در پی شناسایی بات ها در حد توان است با این حال اذعان نموده بود که شناسایی بات ها کار دشواری است.

این شرکت سال گذشته پایان برنامه هایش در این باره را جدی کرد و اعلام نمود قابلیتهای جدیدی معرفی می نماید که به کاربران امکان می دهد حسابهای مربوط به افراد واقعی را از حسابهای اتوماتیک تشخیص دهند. توییتر هنگامی که در ماه مه سیستم احراز هویت را راه اندازی کرد، به کاربران یادآور شد به زودی راههای دیگری برای شناسایی انواع مختلف حسابها مانند برچسب برای بات ها عرضه خواهد نمود.

اکنون توییتر اعلام نموده برچسب Automated Account که بات های خوب را شناسایی می نماید برای بیش از 500 حساب طراح قابل دسترس خواهد بود. این گروه قابلیت را آزمایش نموده و پیش از عرضه گسترده، بازخورد ارائه می نماید. تا زمانی که این قابلیت در مرحله آزمایشی است، استفاده از آن الزامی نخواهد بود.

با این حال توییتر سال گذشته هنگامی که سیاست طراح خود را به روزرسانی کرد، از طراحان خواست در پروفایل یا در قسمت بیو تعیین نمایند که آیا حسابشان یک بات است، چه حسابی است و چه کسی پشت پرده فعالیت دارد. برچسبهای حساب به طراحان اجازه می دهد به جای نوشتن دستی اطلاعات خود در قسمت بیو، راحت تر از سیاست مذکور تبعیت نمایند.

بر اساس گزارش تِک کرانچ، توییتر تعیین نکرد چه زمانی برچسب Automated Account را برای استفاده گسترده عرضه خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 شهریور 1400 بروزرسانی: 22 شهریور 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 9430

به "معرفی برچسب نو برای شناسایی بات های خوب در توییتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی برچسب نو برای شناسایی بات های خوب در توییتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید