معرفی جشن هالووین، فعالیت ها، و خوراکی های مخصوص آن

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، جشن هالووین در کانادا در تاریخ 31 اکتبر برگزار می گردد. طبق باورهای قدیمی، شب هالووین زمانی است که ارواح و مردگان می توانند به دنیای زندگان بروند. بعضی از مردم در کانادا مهمانی می گیرند و بچه ها نیز با لباس های خاص، به خانه همسایگان در محله خود رفته و شکلات و تنقلات جمع می نمایند. هالووین جزو تعطیلات رسمی کانادا نیست. بیشتر مشاغل طبق ساعات کاری مخصوص روزهای یکشنبه فعالیت دارند.

معرفی جشن هالووین، فعالیت ها، و خوراکی های مخصوص آن

در کانادا، بعضی از افراد کوشش زیادی برای تزئین خانه و حیاط خود می نمایند. آنها حتی ممکن است قبرها و گورهایی در مقدار واقعی بسازند و از مردم محله دعوت نمایند تا از ابتکارات شان تماشا نمایند. افراد دیگر ممکن است مهمانی هایی با لباس های فانتزی برای بزرگسالان یا بچه ها ترتیب دهند. فعالیت های پرطرفدار در مهمانی ها شامل تماشای فیلم های ترسناک و ترساندن مهمان ها است.

بسیاری از بچه ها نیز با لباس ارواح، جادوگر، اسکلت یا شخصیت های دیگر، زنگ خانه های محل را به صدا در می آورند و به صاحب خانه می گویند Trick-or-treat!. این یعنی که آنها تهدید می نمایند اگر آب نبات، شکلات یا سایر تنقلات دریافت ننمایند، حقه بازی می نمایند. (معمولاً آنها چیزی از صاحب خانه دریافت نموده و حقه بازی نمی نمایند!)

انواع خاصی از تنقلات در ارتباط با هالووین وجود دارد، که شامل آب نبات در بسته های تزئین شده با نمادهای هالووین، سیب با کارامل، ذرت بوداده، پاپ کورن و پای کدو تنبل است. هالووین امشب در بسیاری از کشورهای دیگر از جمله آمریکا، بریتانیا، ایرلند و استرالیا جشن گرفته می گردد.

منبع: خبرکانادا
انتشار: 6 آذر 1400 بروزرسانی: 6 آذر 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 10258

به "معرفی جشن هالووین، فعالیت ها، و خوراکی های مخصوص آن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی جشن هالووین، فعالیت ها، و خوراکی های مخصوص آن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید