مقایسه هوندا سیویک و هیوندای النترا

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، در این گزارش تفاوت های مهم بین 2 خودرو هوندا سیویک و هیوندای النترا را شرح داده ایم.

مقایسه هوندا سیویک و هیوندای النترا

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه مالی خبرنگاران، النترا یکی از جمع و جورترین سدان هایی است که تا به امروز هیوندای ساخته است و در عین جمع و جور بودن، مقدار زیادی فضا برای سرنشینان به همراه فناوری های مدرن ارائه می دهد. خودروی مورد مقایسه با هیوندای النترا، جدیدترین نسل از هوندا سیویک است. سیویک را می توان یکی از پرطرفدارترین و پرفروش ترین خودروهای سال به تعداد آورد.

سیویک: اگر بخواهیم از ظاهر بیرونی هوندا سیویک بگوییم، به جرات می توان گفت که این خودرو اکنون دارای ظاهری مرتب و دلپسند است که هر راننده ای درهای آن راباز می نماید، گویی همانی را می خواهد که انتظار داشت!. اکنون در جدیدترین مدل هوندا، طراحی داشبورد قدیمی از بین رفته است.

اکنون این خودرو دارای ظاهری باریک و شسته رفته است، این طراحی تمیز حتی در داخل هم به چشم می خورد به طوری که اکنون دسترسی به بسیاری از کنترل ها که روی کنسول مرکزی به کار برده شده، بسیار راحت است.

نکته ای که در طراحی آپشن های این خودرو وجود دارد، کیفیت مواد بالا است که اکنون شاهد موادباکیفیت در آن هستیم. پلاستیک های به کار رفته بسیار مقاوم هستند و کاملا می توان به آنها حس خوب داشت. همانطور که در نسل های قبلی سیویک دیده بودیم، این خودرو در فضای داخلی بسیار آپشن های پیشرفته و مطابق روز دارد.

النترا: النترا به مقدار سیویک مینیمالیسم یا همان ساده گری را هدف قرار نمی دهد. مطمئناً این خودرو به مقدار سیویک باریک و مجذوب نماینده است اما این خودرو این ظرافت طراحی را مخفی نموده است. این خودرو در فضای داخلی بسیار شیک طراحی شده است، به طوری که در طراحی داشبورد خاص بودن آن کاملا به چشم می خورد.

در مرکز داشبورد کنسولی به کار رفته است که در آن تمام کنترل ها به چشم می خورد. مانند هوندا، هیوندای هم به جای دکمه های فشاری موجود در آکورد و سوناتا از تنظیمات تعویض دنده سنتی استفاده نموده است.

از نظر مقدار النترا فضای خوبی را سرنشینان فراهم می نماید به طوری که اکنون دارای بیش از یک اینچ فضای بیشتر برای فاصله بین سر و سقف است و از طرفی فضای پا هم از نظر ظاهری با هوندا یکی است. النترا بعلاوه فضای بیشتری را برای سرنشینان جایگاه عقب ارائه می دهد و ممکن است سیویک هم کمی وسیع تر باشد.

جایگاه های جلو در النترا بسیار راحت هستند و نسبت به سیویک مسطح هستند و مانند هوندا، هر چهار جایگاه دارای قابلیت گرم نماینده است.

هوندا، سیویک را با یکی از زیباترین فضاهای داخلی پوشانده است و همچون مزدا 3، دارای یک کلاس با کیفیت است و در بازار های برتر قرار گرفته است. النترا در داخل فضای کمی بیشتری را دارد اما در آن از نوعی پلاستیک استفاده شده است که بسیار مطلوب نیستند.

در بالای داشبورد سیویک یک صفحه نمایش لمسی 9.0 اینچی قرار گرفته است که به بسیار منحصر به فرد طراحی شده است. این محصول دارای سیستم اطلاعات تفریح مختص هوندا است. این صفحه نمایش بزرگتر بعلاوه از ویژگی های بی سیم Apple CarPlay و Android Auto برخوردار است و در تریم های پایین تر، از صفحه نمایش 8.0 اینچی استفاده می نمایند.

هوندا بعلاوه یک صفحه نمایش دیجیتال 10.2 اینچی دارد که بسیار منحصر به فرد طراحی شده است؛ در این صفحه نمایش شاهد انواع اطلاعات مفید در مورد خودرو وجود دارد و راننده به راحتی روی آن تسلط دارد.

در این خودرو بعلاوه کروز کنترل تطبیقی به طور طبیعی کار می نماید و در نهایت، سیستم صوتی Bose با 12 بلندگو چشمگیر به چشم می خورد.

النترا: با وجود طراحی و تنظیم صفحه نمایش دوتایی در النترا، هنوز هم این آپشن بسیار چشمگیر است. النترا سیستم مرکزی 10.25 اینچی، آخرین سیستم تفریح هیوندای را اجرا می نماید که بسیار سریع است. یکی از ضعف هایی که این خودرو دارد، نداشتن بعضی دکمه های فیزیکی است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 آبان 1400 بروزرسانی: 2 آبان 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 9873

به "مقایسه هوندا سیویک و هیوندای النترا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقایسه هوندا سیویک و هیوندای النترا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید