موافقت کمیسیون انرژی با کلیات طرح مشارکت های مردمی در طرح های آب و برق و فاضلاب

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از آنالیز و تصویب کلیات طرح مشارکت های مردمی در طرح های آب و برق و فاضلاب در جلسه امروز این کمیسیون اطلاع داد.

موافقت کمیسیون انرژی با کلیات طرح مشارکت های مردمی در طرح های آب و برق و فاضلاب

مصطفی نخعی در گفت وگو با خبرنگاران، ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، بیان نمود: در جلسه امروز کمیسیون طرح توسعه و مانع زدایی از صنعت برق کشور و طرح مشارکت های مردمی در طرح های آب و برق و فاضلاب مورد بحث و آنالیز نهاده شد.

وی در ادامه اظهار کرد: کلیات طرح توسعه و مانع زدایی از صنعت برق کشور در صحن مجلس رای آورده و جزئیات آن در کمیسیون هم طی چندین جلسه آنالیز شده است. مقرر شد اعضای کمیسیون نظرات تکمیلی خود را در جلسه آینده کمیسیون ارائه نموده تا نهایتا جمع بندی کمیسیون در مورد این طرح به صحن مجلس ارائه گردد.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی توضیح داد: طرح توسعه و مانع زدایی از صنعت برق کشور، مجموعی از رفتارهای سازمانی و تشکیلاتی را با هدف برطرف موانع از سر راه تولیدنماینده اصلاح می نماید. بعلاوه در جلسه امروز کلیات طرح مشارکت های مردمی در طرح های آب و برق و فاضلاب مورد تصویب اعضای کمیسیون انرژی نهاده شد.

وی در ادامه تاکید نمود: بر اساس این طرح به وزارت نیرو مجوز داده می گردد برای تامین منابع اقتصادی طرح های مصوب اقدام به پیش فروش انشعاب یا صدور گواهی ظرفیت شبکه کند و متعهد می گردد که با اجرای خط یا شبکه، بدون هیچ اضافه ای امکان استفاده از گواهی ظرفیت شبکه یا انشعاب خریداری شده به آن ها داده می گردد. براساس این طرح مردم می توانند قبل از اجرای شبکه آب یا برق اقدام به خریداری گواهی ظرفیت شبکه یا حق انشعاب نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 شهریور 1400 بروزرسانی: 26 شهریور 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 9476

به "موافقت کمیسیون انرژی با کلیات طرح مشارکت های مردمی در طرح های آب و برق و فاضلاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موافقت کمیسیون انرژی با کلیات طرح مشارکت های مردمی در طرح های آب و برق و فاضلاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید