مودیز: سفرهای هوایی تا 2023 به سطح قبل از پاندمی باز نمی شود

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، به نقل از راشاتودی، سرویس سرمایه گذاران مودیز اعلام نمود تعداد مسافران ایرلاین های دنیا حداقل تا سال 2023 به سطح قبل از پاندمی کرونا باز نمی شود. این پاندمی باعث شد تا کشورهای سراسر دنیا محدودیت های قرنطینه ای وضع نمایند.

مودیز: سفرهای هوایی تا 2023 به سطح قبل از پاندمی باز نمی شود

طبق جدیدترین تحقیقات این نهاد افت تقاضای مسافرت هوایی می تواند بسته به اینکه رفع شدن نگرانی های سلامتی و ایمنی تا چه زمان به طول خواهد انجامید، حتی از ریکاوری اقتصادهای دنیا هم بیشتر طول بکشد. تحلیل گران مودیز با اشاره به افزایش تعداد مبتلایان در آمریکا می گویند: تقاضای مسافرت هوایی ممکن است در نهایت خود را با ریکاوری کندتری تطبیق دهد و حتی در صورتی که محدودیت های شدید قرنطینه ای دوباره تقویت شوند، شرایط از این هم بدتر گردد.

در گزارش این مؤسسه آمده است: در مدت کوتاهی پس از شروع پاندمی کرونا ایرلاین ها شاهد سقوط بیش از 90 درصدی تقاضا بودند. با در نظر دریافت اینکه این صنعت از فعالیت های مالی بخش های زیادی پشتیبانی نموده، هزاران شغل ایجاد می نماید و تقاضای سوخت را بالا می برد، آسیب دیدن شدید این صنعت می تواند تا 2022 و فراتر از آن، تأثیر منفی زیادی بر کل اقتصاد دنیا داشته باشد.

معاون ارشد مودیز، جاناتان روت، در بیانیه ای گفت: تقاضای مسافران باعث می گردد تقاضای سهام داران کلیدی در صنعت هوایی (شامل اوپراتورهای فرودگاه ها، شرکت های لیزینگ هواپیما، تولیدکنندگان هواپیما و چندین شرکت تأمین کننده خدماتی که ایرلاین ها و فرودگاه ها را به گردش در می آورند) افزایش یابد.

او اضافه نمود: تقاضا برای خدمات و محصولات سهام داران کلیدی سال جاری بین 40 تا 50 درصد افت خواهد نمود. این در حالی است که این سهام داران حداقل تا 3 سال آینده همچنان تأثیر منفی پاندمی ویروس کرونا را احساس خواهند کرد.

مهر

منبع: گردشبان
انتشار: 23 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 4064

به "مودیز: سفرهای هوایی تا 2023 به سطح قبل از پاندمی باز نمی شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مودیز: سفرهای هوایی تا 2023 به سطح قبل از پاندمی باز نمی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید