نسخه لاکچری آیفون 12 با طرح بایدن و ترامپ

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، شرکت روسی Caviar که آیفون های سفارشی غیر عادی و غالباً بسیار گرانقیمت را فراوری می نماید، طراحی جدید دیگری را ارائه داده است. آیفون 12 پرو جدید Sands of Time اپل دارای پرتره های برجسته از جو بایدن و دونالد ترامپ، پرچم ایالات متحده و 750 ذره طلایی شن و ماسه است که از ساعت شنی تقلید می نمایند.

نسخه لاکچری آیفون 12 با طرح بایدن و ترامپ

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، به گفته Caviar، این طراحی ساعت شنی نمادی از تغییر مداوم زمان است و نشان می دهد فضای دولت از سوی جمهوری خواستار و نماینده آن ها ترامپ در حال حرکت کردن به سوی جو بایدن و دموکرات ها است.

قاب گوشی از تیتانیوم بادوام ساخته شده است و شامل طرحی از پرچم ایالات متحده با 50 ستاره و هفت خط راه راه از تیتانیوم سخت با پوشش PVD با دوام است.

این طرح را می توان روی آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس کار کرد و خاویار فقط 46 واحد از این گوشی را فراوری و صادر می نماید. این عدد بی دلیل انتخاب نشده است، بلکه نمادی از تعداد روسای جمهور آمریکا در تاریخ این کشور است. بسته به اندازه تلفن و ظرفیت ذخیره سازی آن، قیمت این قطعه هنری عالی می تواند در حدود 14900 تا 19050 دلار باشد و برای پیش سفارش در دسترس است.

منبع: انتخاب
انتشار: 1 دی 1399 بروزرسانی: 1 دی 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 6045

به "نسخه لاکچری آیفون 12 با طرح بایدن و ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه لاکچری آیفون 12 با طرح بایدن و ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید