نشست ستاد فرهنگی بازی های المپیک 2020 برگزار گشت

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، نشست ستاد فرهنگی بازی های المپیک 2020 توکیو، به ریاست سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک برگزار شد.

نشست ستاد فرهنگی بازی های المپیک 2020 برگزار گشت

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، دومین نشست ستاد فرهنگی بازی های المپیک 2020 توکیو در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد. در این نشست سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، مهم ترین هدف از فعالیت ها و رویدادهای فرهنگی و هنری در قبل، حین و بعد از بازی های المپیک در کشور را ایجاد شور ملی برشمرد و ابراز امیدواری کرد تمامی اعضای ستاد با تمام توان تعهدات و مسئولیت های خود را ایفا و مقدمات لازم برای این مهم را فراهم آورند.

صالحی امیری با اشاره به جایگاه المپیک، از المپیک 2020 به عنوان فرصتی ارزشمند برای ارائه تصویر سازنده از ایران زیبا و فرهنگ، تاریخ و هنر این سرزمین یاد کرد.

در این نشست امین عارف نیا مسئول فرهنگی کاروان المپیک 2020، گزارشی از فرایند تدوین هویت بصری کاروان ارائه کرد و گزارشی از اقدامات دبیرخانه این ستاد فرهنگی را نیز ارائه کرد.

حمیدرضا قبادی مشاور معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه به تشریح فرایند و اقدامات اجرا شده پیرامون طراحی لباس کاروان المپیک ایران پرداخت.

اعضای ستاد فرهنگی المپیک 2020 نیز نقطه نظرات خود پیرامون تولیدات فرهنگی، هنری، تصویری و چندرسانه ای، فرایند برگزاری رویدادهای مرتبط در شهرها و روستاهای کشور، ساز و کار اعزام هواداران به توکیو و روش جلب حمایت و همکاری اصحاب فرهنگ و هنر را مطرح و برنامه ها و اقدامات دستگاه متبوع در این حوزه را تشریح کردند.

نشست ستاد فرهنگی بازی های المپیک 2020 توکیو، به ریاست سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک و با حضور علی دارابی معاون امور استان های سازمان صداوسیما، امین عارف نیا مسئول فرهنگی کاروان المپیک 2020، علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی، مهدی افضلی مدیرعامل بنیاد رودکی، سید محی الدین فاضلیان نماینده شهرداری تهران، سید حسین سیدزاده مدیرعامل صندوق اعتباری هنر، سیده مرضیه شفاپور دبیر کارگروه ملی ساماندهی مد و لباس و مدیران و نمایندگان دیگر سازمان ها در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 1542

به "نشست ستاد فرهنگی بازی های المپیک 2020 برگزار گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست ستاد فرهنگی بازی های المپیک 2020 برگزار گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید