نمایش تولیدات صنایع دستی شهرستان فردوس از شبکه یک سیما

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، تولیدات صنایع دستی شهرستان فردوس در استان خراسان جنوبی از شبکه یک سیما و برنامه زنده سفرنامه صبا به نمایش گذاشته و معرفی گردید.

نمایش تولیدات صنایع دستی شهرستان فردوس از شبکه یک سیما

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی، روح الله صداقت طالبی، سرپرست اداره میراث فرهنگی شهرستان فردوس، امروز یکشنبه 28 مرداد با اعلام این خبر گفت: با توجه به برگزاری رویداد گردشگری رالی جانبازان خراسان رضوی در شهرستان فردوس و همزمان با پخش این رویداد از برنامه زنده سفر نامه صبا در تاریخ های 25 و 26 مرداد به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، گوشه ای از تولیدات و کارگاه های فعال صنایع دستی شهرستان در دو روز اجرای برنامه به نمایش درآمد.

او اضافه نمود: برپایی شش غرفه زنده در روز نخست برنامه در مجموعه گردشگری آبگرم و هفت غرفه زنده در روز دوم در مجموعه پارک دلگشا در رشته های حوله بافی، ساخت سازهای سنتی، تراش سنگهای قیمتی و نیمه قیمتی، ساخت زیورآلات سنتی، سفالگری، نمد دوزی، گلیم بافی و... گوشه ای از کوشش صنعتگران شهرستان بود.

صداقت ادامه داد: همچنین تولیدات و محصولات صنایع دستی فردوس در محل روستای کویرنوردی پلند نیز عرضه گشت. ضمن آنکه حضور در یکی ازکارگاههای خانگی و گفت وگو با صنعتگران نیز یکی دیگر از بخش های این برنامه بوده است.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 27

به "نمایش تولیدات صنایع دستی شهرستان فردوس از شبکه یک سیما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایش تولیدات صنایع دستی شهرستان فردوس از شبکه یک سیما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید