نماینده ارشد کنگره آمریکا: اختیار ترامپ تام نیست، اما بی کفایتی او چرا

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، یک نماینده ارشد کنگره آمریکا به سخنان رئیس جمهور کشورش که گفته بود برای بازگشایی اقتصاد آمریکا اختیار تام دارد واکنش نشان داد.

نماینده ارشد کنگره آمریکا: اختیار ترامپ تام نیست، اما بی کفایتی او چرا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، آدام شیف، رئیس کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا به سخنان رئیس جمهور این کشور که گفته بود برای بازگشایی اقتصاد آمریکا اختیار تام دارد واکنش نشان داد.

به گزارش نیوزویک، این نماینده ارشد کنگره آمریکاگفته آمریکا بدون داشتن برنامه ای برای تحت کنترل درآوردن ویروس کرونا فعالیت های مالی خودش را بازگشایی نخواهد کرد.

شیف در واکنش به سخنان ترامپ در یک کنفرانس خبری کاخ سفید در روز دوشنبه در توئیتر نوشت بی کفایتی ترامپ تمام و کمال است.

او در توئیتر نوشت: بدون داشتن برنامه ای برای تحت کنترل درآوردن این ویروس خبری از بازگشایی آمریکا نخواهد بود.

ترامپ دوشنبه در یک کنفرانس خبری درباره مخالفت فرمانداران بعضی ایالت ها برای بازگشایی فعالیت های مالی گفته بود که او برای صدور دستور در این مورد اختیار تام دارد.

آدام شیف نوشت: البته، ادعای نادرست ترامپ درباره داشتن قدرت مطلق نگران کننده است. اما شکست او در اخذ تست [برای سنجش ابتلا به کرونا] غیرقابل بخشش و مرگبار است. قدرت او تام نیست، اما بی کفایتی اش چرا.

طبق جدیدترین آمار و ارقام شیوع کرونا، تا روز گذشته (دوشنبه)، مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا به 587 هزار و 155 نفر افزایش یافت و قربانیان این ویروس ناشناخته در این کشور به 23 هزار و 644 نفر رسید.

بنا به گزارش پایگاه اینترنتی worldometer، ایالت نیویورک همچنان با 195 هزار و 655 مورد ابتلا و 10 هزار و 56 قربانی همچنان کانون همه گیری ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا محسوب می گردد. پس از آن، نیوجرسی با 64 هزار و 584 مورد ابتلا و دو هزار و 443 مورد فوتی و ایالت ماساچوست با 26 هزار و 867 مورد ابتلا و 844 قربانی بیشترین آمار مبتلایان به کرونا را در آمریکا دارند.

با اینحال، دانشگاه جانز هاپکینز، آمار و ارقام مبتلایان به ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا را 582 هزار و 580 مورد گزارش کرد و تعداد قربانیان آن را 23 هزار و 622 نفر اظهار داشت.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 2532

به "نماینده ارشد کنگره آمریکا: اختیار ترامپ تام نیست، اما بی کفایتی او چرا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماینده ارشد کنگره آمریکا: اختیار ترامپ تام نیست، اما بی کفایتی او چرا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید