هیلاری کلینتون نامزد انتخابات 2020 نمی شود

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، تهران - خبرنگاران - هیلاری کلینتون امروز(سه شنبه) در گفت وگو با شبکه محلی اخبار 12 وستچستر اعلام کرد که قصدی برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 آمریکا ندارد اما همچنان به ابراز عقاید خود ادامه خواهد داد.

هیلاری کلینتون نامزد انتخابات 2020 نمی شود

به گزارش خبرنگاران، وی به این شبکه تلویزیونی ایالت نیویورک گفت که آنچه در آمریکا رخ می دهد دغدغه شدید او را بر انگیخته است.

کلینتون افزود: ما نه تنها چند دسته شده ایم بلکه جناح بندی ها آنچنان در تضاد با یکدیگر هستند که هرگز نظیر آن را ندیده ام.

وزیر خارجه آمریکا در دولت باراک اوباما همچنین گفت که در نظر دارد تا نقشی فعال در انتخابات سال 2020 ایفا کند.

رسانه های آمریکایی خبر داده اند که کلینتون تاکنون با تعدادی از نامزدهای دمکرات و دیگر نامزدهای احتمالی انتخابات از جمله جو بایدن معاون باراک اوباما دیدار کرده است.

کلینتون ادامه داد: مردم باید بدانند که نمی توان چیزی را حتمی دانست. باید به سختی کار کنیم تا نظر مثبت مردم آمریکا را نسبت به خود جلب کنیم. هر کاری که از دستم بر بیاید برای پس دریافت کاخ سفید انجام می دهم.

به گزارش خبرنگاران، هیلاری کلینتون در جریان انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 علیرغم کسب اکثریت آرا مردم، با اختلاف فاحش در آرا گزینشگران عرصه را به دونالد ترامپ رقیب جمهوریخواه خود واگذار کرد.

امسال و در آستانه رقابت های درون حزبی تعیین نامزد حزب دمکرات برای انتخابات ریاست جمهوری 2020، شخصیت های بسیاری از جمله امی کلابشار (Amy Klobuchar)، برنی سندرز، کوری بوکر (Cory Booker)، الیزابت وارن و کاملا هریس (Kamala Harris) دیده می شوند.

اروپام ** 3092 ** 1071

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 342

به "هیلاری کلینتون نامزد انتخابات 2020 نمی شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیلاری کلینتون نامزد انتخابات 2020 نمی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید